خراسان جنوبی

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اعتقاد امامین انقلاب به مردم یک نگاه تاثیر گزار است، به همین دلیل در امر انتخابات سال جاری تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم و رقابت در این عرصه است.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی بارش به صورت باران و در مناطق سردسیر و مستعد بارش به شکل برف خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: میزان صدور مجوز پشتیبان مشاغل خانگی در شهرستان قائنات 236 مجوز است که 20 درصد از مجوزهای استان را به خود اختصاص می دهد.
مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در ثبت واقعه موالید رتبه دوم کشور را داردیم و در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.5 درصد رشد ثبت ولادت در استان داشتیم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی گفت: با دستور نماینده ولی فقیه کرامات شهدا جمع آوری شد و امروز از این کتاب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی می‌شود.
فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: دشمنان در حمله تروریستی 11 جوان برومند را به شهادت رساندند و خانواده آنها را داغدار کردند و اسمشان را گروه جیش‌‌العدل می‌گذارند در حالی که مردانگی را بدنام کرده‌اند و تاریخ هیچ وقت این ظلم‌شان را فراموش نخواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: زباله‌گرد‌ها به شکل مویرگی متصل به مافیا هستند و به اعتراف خودشان هر شب ۲۰ میلیون ریال از این راه درآمد دارند.
بانوی مسلمان شده مکزیکی:

اینوخوساکلین حجاب را یک انتخاب دانست

بانوی مسلمان شده مکزیکی ساکن ایران، با اشاره به زنده نگه داشتن زیبایی های دین اسلام و مذهب تشیع، افزود: باید فرهنگ ایرانی را حفظ کنید زیرا رسانه‌های بیگانه تلاش دارند فرهنگ ایران را به سمت بی حجابی و برهنگی ببرند.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: صبح پنج شنبه وقوع یخبندان و کمینه‌های کمتر از صفر درجه در نقاط سردسیر و کوهستانی استان قابل پیش‌بینی است.