چهارمحال و بختیاری

این استان زمانی یکی از مناطق مهم آبی زاگرس بود و ۲ رودخانه کارون و زاینده‌رود و بخشی از دِز منبع آبی‌شان از همین استان بود که اکنون خودش به دلیل خشکسالی دچار بی‌آبی و کم‌آبی شده است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت :در نیمه نخست امسال حدود ۲ هزار مورد مسمومیت در استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند کاهشی داشته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری:

معلمان در پیشرفت هر کشوری نقش بسزایی دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان در پیشرفت هر کشوری نقش مهم و برجسته دارند و باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل درخور و شایسته‌ای از فرهنگیان عزیز صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی‌ها، تقویت جبهه دینی برابر جبهه نفاق، حضور آگاهانه و با بصیرت و انتخاب درست در انتخابات‌ها را از دیگر مصادیق جهاد فی سبیل الله دانست
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از محققان جوان و رونق اشتغال در استان، شرکت‌های دانش بنیان بدون محدودیت از تسهیلات تبصره ۱۸ برخوردار می‌شوند.
شهردار شهرکرد گفت: سپاه پاسداران نه تنها در یک حوزه نظامی بلکه در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و احصا و برای رفع آن‌ها ورود پیدا می‌کند.