چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه ها و همه امکانات برای خدمت رسانی به مردم گردهم آمده و خوشبختانه مشکلات یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: این نکته را تکذیب می‌کنیم زیرا که اولا این خودروها شامل یک نردبان ۴۲ متری و ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی بود، دوماً اعتبار لازم نداشته و هدیه ریاست محترم جمهوری به مرکز استان بوده که حواله یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای تخصیص گرفته شده و دیگری در دست اقدام است.
کرسی روش گرمایشی سنتی است که برای افراد بسیاری یادآور خاطرات خوش ایام قدیم است، روزگارانی که تمامی اعضای خانواده به دور از هیاهوی دنیا به دور گرمای لذت‌بخش کرسی در کنار یکدیگر جمع می‌شدند و ساعات خوشی را سپری می‌کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در رابطه با بازی‌های زمستانی از جمله تیوپ سواری، به ضخامت یخ اعتماد نکنند چرا که ممکن است یخ بشکند و خطرات بسیاری به همراه داشته باشد.
رئیس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری پس از گذراندن دوره عضویت آزمایشی و کسب امتیازات لازم عضو فعال آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور شد. از این پس اعضای هیئت علمی، دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تخفیفات باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مجتمع آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی استفاده کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت:کاربری طرح‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال در زمینه‌های گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی و تجهیزات بود و با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۶۲ نفر در استان فراهم شد.