یزد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: نظر به ضرورت مدیریت مصرف گاز، تمامی مدارس استان، فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه تعطیل می‌باشد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با وجود جمعیت قابل توجه در استان، متاسفانه بوستان‌هایی که مادر و کودک با اطمینان خاطر ساعاتی را کنار هم بگذرانند، وجود ندارد و می خواهیم شهرداری برای ایجاد آن چاره ای بیندیشد.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: متهم پرونده قتل عمدی نوجوان میبدی که از اتباع است، به قصاص نفس به شیوه متعارف محکوم شد.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش بی وقفه مجموعه قضایی استان رای پرونده قتل نوجوان میبدی در کمتر از ۴۰ روز از تاریخ ارجاع توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان صادر شد.
دبیر ستاد انتخابات یزد:

برای اخذ رأی شناسنامه لازم نیست

سعید رستگار گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در 25 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان برگزار می‌شود و برای اخذ رأی شناسنامه لازم نیست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: از مجموع متقاضیان استان، حدود ۳۰ هزار نفر از افرادی که همچنان تعیین تکلیف نشده بودند و از وضعیت طرح واحد مسکونی خود در این طرح بی اطلاع بودند تعیین تکلیف شدند
استانداری یزد گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و برق ، کلیه دستگاههای اجرایی استان به استثناء دستگاههای خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از تاریخ 13 دی ماه جاری روز های پنجشنبه به مدت یک ماه تعطیل می باشد.
با وجود انتظار یزدیها برای سفیدپوش شدن کوهستانها، سامانه جوی اخیر در شهر یزد، دیروز تنها یک میلیمتر بارش باران به همراه داشت.
رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شهر یزد متنوع و مرتفع‌ترین بادگیر‌های جهان وجود دارد و باید از تمام آن‌ها صیانت و نگه داری شود.
استاندار یزد خبر داد:

تورم 60 درصدی در یزد

مهران فاطمی گفت: توقف تولید مسکن در دهه گذشته در یزد تاثیر مستقیمی بر تورم 60 درصدی در استان داشته است.