تهران

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خبرداد

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل خبر داد
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان:

ماهیت پارلمان شهری جلب اعتماد مردمی است

حاج حسن نوروزی: ماهیت پارلمان شهری شفاف ‌سازی در امور اجرایی ، ارائه خدمت صادقانه و شهروندمحوری در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم است.
در هفت سال گذشته محقق شد؛

صادرات غیرنفتی ۴۳ درصد رشد داشته است

صادرات کالا یکی از راهکارهای معرفی محصولات ایرانی به جهان است که با وجود تحریم‌های آمریکا دولت در سال گذشته با ایجاد امکانات برای صادرکنندگان رکورد وزنی صادرات غیر نفتی را بعد از ۴۰ سال شکست. سال گذشته حجم صادرات به ۱۳۴ میلیون تن رسید که در مقایسه با سال ۹۲، ‌رشدی ۴۳ را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ارزش‌های دفاع مقدس را باید به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: درسی که به صدام، رژیم بعث عراق و استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس دادیم، عبرتی برای زورگویان شد.
دهمین همایش بین المللی امام سجاد (ع) در بستر فضای مجازی و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) آغاز شد و تا ۲۴ شهریور (۲۵ محرم) ادامه دارد.

افتتاح تخت بیمارستانی توسط وزیر بهداشت در فارس؛

افتتاح ۵۳ واحد بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز ۵۳ مرکز بهداشتی، درمانی را در استان های خوزستان و فارس افتتاح کرد و گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ ایران ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح می کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: برآوردها نشان می‌دهد که در ۱۰ سال آینده برای آمادگی در مقابل سوانح و بحران‌ها و پاسخگویی به آنها به ۱۲۰۰ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور نیاز است.

شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار داشت و هوای تهران در مرز آلودگی قرار داشت.

لیگ قهرمانان یا لیگ بی‌برنامگان

بی انگیزگی تیم‌های ایرانی در آسیا

لیگ قهرمانان آسیا کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود اما حال و هوای چهار نماینده ایران برای شرکت در این رقابت‌ها نشانی از تیم‌های باانگیزه و با برنامه ندارد.

معاون اول رئیس جمهور؛

سند راهبردی توسعه گردشگری ابلاغ شد

معاون اول رییس جمهوری سند راهبردی توسعه گردشگری را برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ کرد.

وزیر راه و شهرسازی بر تسریع و کیفیت دادن به ساخت و سازهای مسکن ملی تاکید کرد و گفت: ۳۱ شهریورماه، پایان مهلت تعیین تکلیف تمامی اراضی است که مسکن ملی در آنها احداث می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور

ضدعفونی شعب اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود، گفت: شعب اخذ رای قبل از رأی‌گیری ضدعفونی می‌شوند.

آمار کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران؛

کرونا نفس های ۱۱۷ نفر دیگر را در ایران از شمارش انداخت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۱۷ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسید و ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند.

پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه شامل «نمایشگاه‌های بین‌المللی سویاز ۲۰۲۰» و «ناوی‌تک ۲۰۲۰» برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می‌شود.

هیأت رئیسه مجلس طی نامه ای اسامی منظم ترین نمایندگان در جلسات صحن علنی و کمیسیون های متبوع و همچنین پر مشارکت ترین نمایندگان در رأی گیری صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سه ماه اول اجلاسیه اول دوره یازدهم را منتشر کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی؛

دانش آموزان در دفاع مقدس نقش کلیدی و مهمی داشتند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:پیش از شیوع ویروس کرونا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان پاتوق بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان بود و بیش از ۵۰۰۰ فر از این مرکز بازدید کردند.