تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بیش از این دوام نمی‌آورد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از حمل و نقل عمومی گفت: برقراری سرویس حمل و نقل عمومی، وظیفه‌ای حاکمیتی است و این دولت‌ها هستند که هزینه‌های ناوگان حمل و نقل شهری را می‌پردازند و برای جابه‌جایی شهروندان یارانه می‌دهند.
امام جمعه لواسانات با اشاره به کاندیداتوری یک سپاهی برای ریاست جمهوری گفت: سپاهیان در دوران سخت دفاع مقدس سخت‌ترین مدیریت جهادی را تجربه کرده‌اند، آنان در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین موقعیت‌ها امتحان خود را پس داده‌اند.
وعده حذف عوارضی تهران ساوه هر دوره به یکی از شعار های انتخاباتی کاندیدها تبدیل می‌شود، اما تا کنون هیچ یک نتوانسته اند در ادوار مختلف، گره ای از مشکلات مردم باز کنند، نه تنها عوارض آزاد راهی حذف نشده است بلکه مردم رباط کریم و بهارستان برای طی مسافت 20 کیلومتری شاهد ارسال پیامکهای جریمه 40 هزارتومانی هستند.
‌پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/2

ضعف آنتن ‏دهی و اینترنت مهم‏ترین شکایت مردم بهارستان از اپراتورها +گزارش تصویری

چندین ماه از آخرین وعده اصلاح وضعیت آنتن دهی در بهارستان میگذرد اما وعده اصلاح شبکه انتن دهی اینترنت در بهارستان به فراموشی سپرده شد.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ثبات در بازار ارز سبب تنظیم قیمت‌ها در بازار می‌شود و انتظار می‌رود با کاهش نرخ ارزهای عمده شاهد تعادل بیشتر قیمت‌ها باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: واحدهای تولیدی این استان در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی‌، مشمول محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا از اول آذرماه نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان عنوان کرد:

حکم جلب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان صادر شد

دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: به دلیل بی اعتنایی به اجرای پروتکل های بهداشتی با شکایت مدیر شبکه بهداشت بهارستان، صبح امروز حکم جلب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان از سوی دادسرا صادر شد.
مدیر سازمان آتش نشانی نسیم شهرخبر داد؛

انفجار شدید گاز در نسیم شهر

ترکمانی مدیر سازمان آتش نشانی نسیم شهر از نشت و انفجار گاز شهری در نسیم شهر و سوختگی درجه ۲ جوانی در جریان این انفجار خبر داد.
در راستای اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه، کارکنان شهرداری صالحیه با تخصیص مبلغ 340 میلیون تومان مبلغ حمایتی از محل حقوق آذرماه خود نسبت به دستگیری از همنوعان نیازمند اقدام کردند.
در ستاد ملی کرونا

تهران تعطیل نشد

در ستاد ملی کرونا با اعلام مصوبات جلسه امروز(شنبه) ۲۴ آبان، خبری از تصویب تعطیلی تهران داده نشد با وجود آنکه طی حداقل یک هفته گذشته همه مراجع علمی و دولتی خواستار تصویب این موضوع شده بودند.

روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت‌ها و با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پر بار اسلام راستین و ترویج شاخص‌های اعتقادی در جامعه و در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان در نظر دارد تا بخش‌های متعددی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی و با حمایت از قشر بانوان برگزار کند.