تهران

عضو کارگروه مجمع جوانان بخش بوستان: بر اساس داده‌های پزشکی قانونی آمار خودکشی در ۹ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. یک روانپزشک می‌گوید علت اصلی افزایش خودکشی "سیاست‌های غلط جمعیتی در گذشته بدون توجه به نیازهای جوانان" است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ری خبر داد:

کشف مدفن زکریای رازی صحت ندارد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری گفت: «خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر کشف محل دفن زکریای رازی بعد از ۱۱۰۰ سال در قبرستان امام‌زاده شعیب(ع) صحت ندارد و کشفیاتی صورت نگرفته است.»

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۲۰۶ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی با اشتغال ۹۳۰ نفر و حجم سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در تهران افتتاح می‌شود.

کیفیت هوای پایتخت عصر امروز پنجشنبه -نهم بهمن- با افزایش غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۱۵۳ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها و در وضعیت قرمز قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهر سالم خبر داد:

تست رایگان و سریع کرونا در ۲ ایستگاه مترو تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اعلام کرد که برنامه تست رایگان کرونا در دو ایستگاه مترو علی‌آباد و شوش تمدید شده و این برنامه به زودی در پایانه‌های مسافربری اصلی شهر تهران اجرا خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۱۲ هزار پلاک سنگین در تهران که عمدتاً ساختمان‌های بلندمرتبه هستند، روی گسل قرار دارند و با وجود مصوبه شورای عالی شهرسازی مبنی بر ممنوع بودن ساخت و ساز در این منطقه هنوز هم شاهد ادامه این روند هستیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان اتش نشانی نسیم شهر یک مورد گاز گرفتگی منزل مسکونی واقع در حصارک پایین کوچه لاله ۱۴ طبقه همکف به سازمان اعلام گردیده که بلافاصله تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند که با چک کردن علائم حیاطی متاسفانه فرد حادثه دیده فوت شده بود.
فرماندار شهرستان بهارستان مطرح کرد:

مخالف بازگشایی مدارس هستیم

فرماندار بهارستان گفت: در شرایط فعلی به دلیل ناپایداری و شکننده بودن وضعیت کرونایی شهرستان مخالف بازگشایی مدارس هستیم.
شهردار قلب طهران در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه 1888 تأکید کرد:

تزریق هوشیاری با سامانه 1888

شهردار قلب طهران در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (1888) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.