تهران

دکتر دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک مرکز منتخب تشخیص و درمان کرونا در نسیم شهر راه اندازی شده است که در حال حاضر ۳ مرکز منتخب کرونا در شهرستان فعال است.
فرمانداربهارستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که صبح امروز با حضور مدیرکل نهاد کتابحانه های عمومی استان تهران برگزار شد، گفت: افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی ، در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر است .
دیروز نیسان آبی های خفن در نسیم شهر گرد هم آمدند تا ثابت کنند نه اینکه نسل این بارکش رو به منقرض شدن نیست بله پایه کارهای هیجان انگیز هم هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

وضعیت کرونایی شهرستان بهارستان آبی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: وضعیت کرونایی شهرستان بهارستان به رنگ آبی (کم خطر ) در آمده است.
در شرایطی که حدود یک سال از شروع همه گیری کرونا می گذرد و بسیاری از کسب و کارها به شدت آسیب دیده آند، صنف تالارداران با وضعیتی اسفناک روبه رو هستند که شاید هرگز در تاریخ چنین شرایطی را تجربه نکرده اند.
تقدیر از قهرمانان دهه هفتاد کشتی شهرری

محسن سوریان: بعداز ۲۵سال بالاخره حال ما راهم پرسیدند

به همت اداره ورزش، اله مراد زرینی رئیس هیأت کشتی شهر ری و مهدی سلگی از پیشکسوتان کشتی شهرری مراسمی جهت تقدیر از سه قهرمان ارزنده شهرستان ری (مهدی شربیانی قهرمان ارزنده کشتی فرنگی آسیا، مهدی سبزعلی قهرمان ارزنده کشتی فرنگی و تنها دارنده مدال طلا سنگین وزن در مسابقات کشتی فرنگی آسیا،محسن سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان) باشکوه خاصی برگزار گردید.
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان را اعلام کرد که این مسابقات به صورت متمرکز از روز یکشنبه 21 دی‌ماه به میزبانی دو شهر تهران و چالوس آغاز و تا روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
امام جمعه لواسانات با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تمام وقت و فکر خود را وقف اسلام کرد تاکید کرد: جز خداوند به هیچ چیز توجه نداشت. باید این شهید عظیم‌الشان را در کار کردن الگو قرار دهیم و مراقب باشیم جز برای خدا، به هیچ توجه نکنیم.

هادی تمهیدی در نشست با اعضای شورای مشورتی جوانان بهارستان گفت: بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا محدود شده است، اما جوانان و اعضای شورای مشورتی شهرستان متناسب با شرایط، به خوبی ایفای نقش کرده اند.
پیرمرد ۶۳ ساله ای که چند ساعت پیش، گواهی فوت آن در نسیم شهر صادر شده بود پس از انتقال به آرامستان اسلامشهر دقایقی پیش بطور معجزه آسایی شروع به نفس کشیدن کرد.
فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان مطرح کرد:

کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهارستان

سرهنگ رضایی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهارستان خبر داد.