بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون تنها استان الگو در تنظیم سند توسعه دانش بنیان عرصه اقتصاد و فرهنگ در کشور استان بوشهر است گفت: انتظار می ‎رود ۲۲ بهمن امسال این سند اجرایی شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی؛

انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای پرورش آبزیان بررسی می شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بررسی‌ طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان خبر داد.

انگار قرار نیست مرگ دست از سر خانواده موسوی‌زاده بردارد. اسم این خانواده اهل بندر دیر بوشهر، مهرماه امسال و زمانی سرزبان‌ها افتاد که پسر ۱۱ ساله‌شان به نام محمد، به خاطر نداشتن گوشی هوشمند برای شرکت درکلاس‌های‌آنلاین، خودکشی کرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:

حمله ملخ‌های صحرایی به مزارع استان بوشهر

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: حمله و ریزش ملخ‌های صحرایی به مزارع استان بوشهر آغاز شده است.
رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه:

جاده ساحلی گناوه - بوشهر مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: جاده ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی بالادست از شنبه شب مسدود شده‌است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

متلاشی شدن باند کلاهبرداری کارت‌های اجاره‌ای در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای کلاهبردار که در سایت دیوار با روش‌های مختلف اخذ بیعانه، کارت‌های اجاره‌ای و معاملات دروغین فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.
دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای و انجمن پیاده روی فدراسیون ورزش‌های همگانی اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات پیاده روی مجازی در سطح کشور کرده است.
مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس گفت:

تولید گاز در سکوی فاز ۱۶ پارس جنوبی از سرگرفته شد

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس گفت: سکوی گازی فاز ۱۶ پارس جنوبی، پس از بازسازی بخش آسیب ‌دیده خط لوله دریایی این فاز با ظرفیت ۵۰۰ میلیون فوت‌ مکعب دوباره عملیاتی شد.
امام جمعه گناوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط کنونی کشور و وجود فشارهای اقتصادی نقشی ارزشمند و برجسته ایفا می‌کند و مایه دلگرمی و گره ‌گشای مشکلات مردم است.
فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:

واژگونی پراید و مرگ راننده در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید و فوت راننده آن در بخش آبپخش خبر داد.
استاندار بوشهر گفت: باید با همکاری نمایندگان مجلس استفاده از ابزارهای انگیزشی برای وصول درآمدهای مالیاتی نهادینه شود و این اقدام می تواند به استان هایی که درآمدهای مالیاتی بیشتری وصول کردند کمک کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

کشف ۳۰ کیلو تریاک از ۲ مرد و ۲ زن!

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان تنگستان و پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.