تمامی راه‌های روستایی البرز باز است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش نیروهای راهداری علی‌رغم بارش برف در این استان در حال حاضر همه راه‌های روستایی البرز باز است و هیچ راه مسدودی نداریم.
تصویر تمامی راه‌های روستایی البرز باز است

به گزارش سایت خبری پرسون،حمید پرورشی اظهار کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان البرز تمام نیروهای راهداری به همراه تجهیزات لازم با آمادگی کامل در محورهای برفگیر، گردنه‌ها، محورهای شریانی و اصلی مستقر شدند.

وی افزود: با شروع بارش برف فعالیت نیروهای راهداری برای برف روبی و نمک‌پاشی در راه‌های استان آغاز شد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده انسدادی در هیچکدام از راه‌های مواصلاتی البرز نداشتیم و تردد در همه محورها به جز محور هشتگرد- طالقان در جریان بود.

این مسئول درباره وضعیت راه‌های روستایی نیز توضیح داد و گفت: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برف روبی و نمک پاشی و رفع انسداد راه‌ها با محوریت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی انجام می‌شود که به تبع طی بارش‌های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت انجام شد.

پرورشی با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های روستایی البرز باز است و هیچ راه مسدودی نداریم، تصریح کرد: برای اطمینان از پاکسازی راه‌های مذکور، نیروی راهدار به همراه ماشین‌آلات برای سرکشی مجدد به راه‌های روستایی البرز اعزام شده‌اند.

منبع:ایسنا

457433