آذربایجان غربی

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف همراهی زلزله‌زدگان منطقه شمالغرب کشور، تعداد 753 دستگاه بخاری برقی و یک محموله شامل اقلام خوراکی را به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی و بازگشایی ۳۵ محور ارتباطی استان توسط راهداران خبر داد و گفت: کلیه محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد
مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت با شماره ثبت 26394 پس از دوازده سال فعالیت مداوم در زمینه کارهای نیکوکارانه و حمایت از خانواده‌های محروم، همواره خود را یار و یاور آنان می‌داند و می‌کوشد در هر وضعیتی به ‌ویژه هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله تنهایشان نگذارد.
تعطیلی مدارس خوی تا پایان هفته جاری توسط رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام شد.
سرپرست معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی بااشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۴ کارگاه قالی بافی در استان فعال است، خاطر نشان کرد: در سطح استان ۷۲ هزار بافنده فرش شناسایی شده است.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه و دوری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر تاکید کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یقینا پرشورتر از گذشته خواهد بود، مردم وظیفه خود را می‌شناسند و خوشبختانه در تمام ایام این وظیفه را به خوبی انجام داده‌ند، در کنار آن نیز باید نسبت به اجرای برنامه‌ها توسط مدیران نظام اسلامی تدقیق و ارزیابی مناسب انجام شود
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی:

علاقه نسل جوان به موسیقی سنتی کمتر شده است

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: ایران به دلیل تمدن کهن و موسیقی های متنوع که در بین اقوام خود دارد یکی از صادرکنندگان موسیقی به دنیا است.