آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیشنهاد اعمال محدودیت های گروه ۲ به تصویب ستاد استانی رسیده و برای تایید نهایی به کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است گفت: صرف تعطیلی صنوف و کسب و کارها برای کنترل بیماری کرونا کافی نیست؛ مردم باید رعایت کنند و به مسافرت نروند.
رئیس امور ارزیابی سازمان برنامه و بودجه:

طرح‌های عمرانی نیمه‎‌تمام در کشور اولویت‌بندی می‌شود

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به شناسایی طرح‌های عمرانی اولویت‌ دار و قابل اتمام، گفت: تزریق منابع مورد نیاز برای اتمام این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد؛

بازگشت ۱۰۷ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ارزیابی اتاق بازرگانی کشور، گفت: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی کشور به عنوان یک نهاد مستقل، آذربایجان غربی در ۶ ماهه اول امسال رتبه نخست بهبود محیط فضای کسب و کار در کشور را به خود اختصاص داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد؛

کاهش ۹۴ درصدی تناژ ترانزیت خروجی از آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش ۹۴ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی از استان بودیم.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲ سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان هزینه شده است.

پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی

۲۴ تن برنج از محتکران در پیرانشهر کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۴ تن برنج از محتکران در پیرانشهر کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

١۵٠٠ قطعه زمین مسکونی به خانواده ایثارگران آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تفاهم‌نامه تامین یک‌هزار و ۵٠٠ قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن خانواده‌های ‌شهدا و ایثارگران آذربایجان‌غربی به امضا رسید تا زمین برای ساخت واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با ابراز نارضایتی شدید از کاهش قابل توجه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان گفت: میزان رعایت این پروتکل ها در استان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده که این امر بسیار نگران کننده است.

ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی:

محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی یک هفته دیگر تمدید شد

به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه در آذربایجان غربی موافقت کرد.
فرماندار اشنویه گفت: در راستای رفع مشکل کمبود آرد و نان در ماه‌های مهر و آبان به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها، ۳۰ تن آرد فوق‌العاده جهت رفع کمبود نان برای هر ماه به این شهرستان اختصاص یافت.

فرمانده سپاه شهرستان سردشت، از توزیع 135 بسته معیشتی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی آبرسانی روستای شیواشان سردشت و افتتاح مسکن مددجویی روستایی خبر داد.
مدیر پایگاه میراث جهانی کلیساهای تاریخی ایران:

عصارخانه قره‌کلیسا آماده بهره برداری و بازدید شد

مدیر پایگاه میراث جهانی کلیساهای تاریخی ایران گفت: فضای عصارخانه قره کلیسا که دستگاه روغن کشی ۶۰۰ تا ۷۰۰ قبل در آن نگهداری می‌شود، مرمت و احیا شده و به زودی بازدید گردشگران از آن آغاز می‌شود.