فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ارومیه اکران می‌شود

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای ارومیه خبر داد و گفت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم در سینماهای ارومیه اکران می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان غربی، احد هوشمند اظهار داشت : در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم در سینماهای ارومیه اکران می شود.

وی بیان کرد: اکران فیلم های سی ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن ماه در ارومیه آغاز و تا ۲۲بهمن ادامه دارد.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اکران فیلم‌ها در دو سینمای ایران و انقلاب ارومیه اجرا می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت های موجود ۳۰ درصد ظرفیت سالن های نمایش برای اکران فیلم ها در نظرگرفته شده است.

هوشمند با بیان اینکه برای هر فیلم حداکثر ۳ سانس درنظر گرفته شده است، ادامه داد: در جشنواره فیلم فجر سال گذشته بیش از ۲ هزارنفر از فیلم های جشنواره درارومیه استقبال کردند که امید است با وجود شرایط کرونایی امسال نیز شاهد استقبال مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه نحوه بلیط فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان همزمان با سراسر کشور اینترنتی است، خاطر نشان کرد: علاقه مندان به دریافت بلیط جشنواره از طریق سامانه های www.irantic.com، http://www.gisheh۷.ir، http://www.cinematicket.org اقدام کنند.

انتهای پیام/

231375