تفاهم‌نامه راه‌اندازی خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان‌غربی امضا شد

با امضای تفاهم‌نامه ۳ میلیون دلاری سازمان همیاری آذربایجان‌غربی و سایپا دیزل، خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.
تصویر تفاهم‌نامه راه‌اندازی خط تولید کشنده خودرو در آذربایجان‌غربی امضا شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، با امضای تفاهم‌نامه ۳ میلیون دلاری سازمان همیاری آذربایجان‌غربی و سایپا دیزل، خط تولید کشنده خودرو در این استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری آذربایجان‌غربی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: پس از برگزاری جلسات بررسی و مذاکرات اولیه و با ایجاد هماهنگی‌های لازم و پس از بازدید از کارخانه سایپا دیزل، میزبان هیات مدیره سایپا دیزل در استان بودیم و تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۳ میلیون دلار در زمینه‌های مختلف همکاری منعقد شد که تامین ماشین آلات سنگین شهرداری‌های استان و راه اندازی خط تولید کشنده خودرو از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

حسین پزشکیان افزود: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان همیاری در راستای تامین خدمات مورد نیاز شهرداری‌های آذربایجان‌غربی، در راستای توسعه پایدار شهری، از اهداف توسعه سازمان است که عقد این تفاهم‌نامه و اجرای آن گامی موثر در جهت نیل به این هدف است و با اجرای این تفاهم‌نامه گام مهمی در تامین درآمد پایدار برای سازمان و شهرداری‌ها و نیز افزایش اشتغال و افزایش سهم استان از تولید ناخالص کشور نیز برداشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: در بحث آماده سازی تجهیزات و امکانات خودروهای متعلق به سازمان همیاری، بنا داریم با تکیه بر دانش بومی کشور و نیز توان تولید داخل، قصد داریم در گام نخست نسبت به آماده سازی و بروزرسانی ماشین‌آلات سازمان، و اورهال ماشین‌آلات سایر سازمان‌های اجرایی در گام‌های بعدی اقدام کنیم.

انتهای پیام/

233684