آذربایجان شرقی

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی؛

به کوری چشم دشمنان، ملت ایران با اقتدار از همه پیچ‌ها عبور خواهد کرد

وزیر کشور با اشاره به ایستادگی و تسلیم‌ناپذیری مردم کشورمان گفت: با لطف خدا در این شرایط پیچیده، سخت و توطئه‌آمیز دشمن، با اقتدار از همه پیچ‌ها عبور می‌کنیم.
در مراسم معارفه سردار عابدین خرم که صبح امروز با حضور وحیدی وزیر کشور برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می‌شود یکی از اخراجی‌های سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد.
مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استاندار جدید و اراده دولت برای عدالت‌محوری امیدوارم استاندار آذربایجان شرقی به وعده‌های دولت عمل کند. پروژه‌های ناقص در استان باید تکمیل شود، انتظارمان این است که با زمان‌بندی مشخص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت استاندار جدید آذربایجان شرقی باشد.
مدیر پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

58 درصد دانش‌آموزان آذربایجان شرقی واکسینه شدند/ آغاز تزریق واکسن پاستوکووک

مدیر پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از واکسیناسیون ۵۸ درصدی دانش آموزان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ ساله می‌توانند واکسن پاستوکووک را در کنار سینوفارم دریافت کنند.
با این‌که مراغه قطب دوم درمانی در آذربایجان‌شرقی است، برخی از شهروندان از خدمات درمانی بیمارستان‌های این شهرستان رضایت کافی ندارند. نبود مدیریت جدا در دو بخش بهداشت و درمان و بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه، ارائه خدمات مطلوب را دچار مشکل کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تردد وسایل نقلیه باری از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز افزایش یافته است

علیزاده با بیان این‌که در نیمه نخست امسال تعداد وسایط نقلیه سنگین باری عبوری از پایانه مرزی جلفا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: میزان تردد کامیون‌های باری از پایانه مرزی نوردوز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

روضه خوانان معلمان اخلاق هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: روضه خوانان معلمان اخلاق و حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع) هستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:

رکن مهم روضه خوانی؛ دوری از ظاهرسازی و عدم توجه به مسائل مادی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رکن مهم روضه خوانی؛ دوری از ظاهرسازی و عدم توجه به مسائل مادی را عنوان کرد و گفت: رکن مهم روضه خوانی و ذکر مصیبت ائمه (ع)، داشتن اخلاص کامل، دوری از ریا است.
یکی از انتظارات ما از شهردار تبریز برنامه ریزی برای تغییر است که البته این به معنی کار نکردن مدیران قبلی نیست و طبیعی است که برای بالابردن راندمان کاری نیاز است تا افراد تغییر کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

آذربایجان شرقی در تزریق واکسن رتبه نخست را کسب کرد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون کرونایی ۱۲ ساله‌ها در آذربایجان شرقی از فردا خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی در تزریق واکسن رتبه نخست را کسب کرد.
ارائه برنامه‌ای جامع و مطابق با ظرفیت‌ها و مسائل واقعی شهر از دلایل مهم انتخاب عباس رنجبر به عنوان شهردار تبریز بود. تحلیل این برنامه‌ها در گزارش پیش رو آمده است.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تأکید کرد:

برخورد قاطع با واحدهای صنفی غیر مجاز در آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی روی برخورد سریع و فوری با واحدهای صنفی غیر مجاز و فاقد پروانه تأکید کرد.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تعداد مرخصی زندانیان این استان طی پنج ماه ابتدایی سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱۷ درصد افزایش پیدا کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اعلام کرد: اجرای طرح نظارت بر صنوف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندانادامه دارد و در این راستا ۱۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی، مصداق بارز خدمت به انقلاب است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای عمران و آبادانی روستایی و عدالت اجتماعی، رسالت سنگین و ارزشمندی دارد.