آذربایجان شرقی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با اشاره به این که بیمارستان‌های ارتش در تبریز و مراغه تمام ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده اند افزود: در صورت نیاز تمهیدات لازم برای احداث سریع بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی هشدار داد: احتمال احتمال وقوع رگبار، رعد و برق، بارش تگرگ و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در استان از بعد از ظهر امروز سه شنبه تا پنجشنبه وجود دارد.
فرماندار تبریز در نشستی با خبرنگاران به اما و اگرها درباره انتخابات در این شهر پاسخ داد. وی دلایلی که باعث شد نتایج دیر اعلام شود را توضیح داد.
فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و مغازه با شگردهای خاص پلیسی و اعتراف سارق به 6 فقره سرقت خبر داد.
مدیرطرح مقابله با فرسایش بادی و گرد و غبار حاشیه دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی از بوته‌کاری ۳۸۰۰ هکتار از حاشیه دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این کار با هدف تثبیت کانون های گرد و غبار نمکی و غیرنمکی دریاچه انجام شده است.
مدیرعامل کشتارگاه شهرداری تبریز گفت: هر ساله با فرارسیدن عید قربان، عده ای از همشهریان اقدام به خرید دام، ذبح آن و توزیع بین نیازمندان می کنند؛ اما امسال با توجه به شرایط کرونایی که در کشور پیش آمده با یک سری محدودیت هایی مواجه هستیم. به همین خاطر در این روز مراجعین می توانند قربانی خود را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری و البته آنلاین شاهد قربانی شدن دام خود در کشتارگاه باشند.