آذربایجان شرقی

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی از بررسی و اعلام نتایج نهایی انتخابات در هفته جاری خبر داد و گفت: به دلیل اعتراضات، نتایج انتخابات در پنج شهر استان هنوز نهایی نشده است.
مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: ۳۳ اثر تاریخی و فرهنگی غیرمنقول از استان‌های آذربایجان شرقی و تهران در جلسه شورای ملی ثبت آثار، واجد ارزش ثبت تشخیص داده شد.

مرکزیت تاریخی و توسعه روزافزون زیرساخت‌های درمانی، مراغه را در مسیر تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی قرار داده و مسوولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را بر آن داشته است تا تحقق آن را مطالبه و پیگیری کنند.
فرماندار هشترود با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود آب در بیشتر مناطق کشور، گفت: مردم این شهرستان دو برابر میانگین کشور آب مصرف می‌کنند و این میزان مصرف در شرایط فعلی به هیچ وجه منطقی نیست.
در کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز مطرح شد؛

ضرورت تاسیس مرکز تجاری ایران در عراق

در کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تبریز، مواردی همچون ضرورت تاسیس مرکز تجاری ایران در عراق و توجه به امر بسته بندی و برندسازی توسط تولید و صادرکنندگان مطرح شد.
رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط فصلی و محلی از بعد از ظهر امروز احتمال افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران در استان وجود دارد.