بهترین روانشناسان تبریز چه کسانی هستند؟

انتخاب یک متخصص روانشناس در تبریز علاوه بر درنظر گرفتن فاکتورهایی مثل نوع مشکل، انتظارات از متخصص و... نیازمند شناخت بهترین متخصصان روانشناس این شهر است.
تصویر بهترین روانشناسان تبریز چه کسانی هستند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، آیا در شهر تبریز به دنبال بهترین روانشناس هستید؟ انتخاب یک روان‌درمانگر خوب از میان تعداد زیادی از متخصصان، به ویژه در شهر پر جمعیتی مانند تبریز کار چندان راحتی نیست. از بررسی تحصیلات و صلاحیت حرفه ای و علمی، تا مرتبط بودن حوزه فعالیت از جمله دغدغه های انتخاب روانشناسی مناسب است. انتخاب روانشناسی که نه تنها به شما آسیب نزند بلکه بتواند بهترین همراهی و کمک را در اختیارتان قرار دهد، چالش مهمی‌است. ما برای سهولت در فرآیند انتخاب، با توجه به امتیاز، نظرات مراجعان و رزومه افراد، سه نفر از بهترین روانشناسان تبریز را در ادامه مطلب به شما معرفی کرده ایم.

دکتر امیر عزیزی

دکتر امیر عزیزی یکی از بهترین روانشناسان تبریز هستند و در زمینه زوج درمانگری فعالیت می‌کنند. ایشان دارای مدرک دکتری تخصصی روانشناسی و عضویت در سازمان روانشناسی و مشاوره می‌باشند. آقای عزیزی مشکلات مراجعین خود را با بهره گیری از رویکرد های (CBT,ISTDP و GMCT) بهبود می‌بخشند. از سوابق تحصیلی و حرفه ای دکتر عزیزی می‌توان به فعالیت به عنوان روانشناس مرکز مداخلات خانواده دادگستری استان آذربایجان شرقی، تالیف و ترجمه کتب روانشناسی و برگزاری کارگاه های مختلف روانشناسی اشاره کرد.

دکتر امیر عزیزی از بهترین روانشناسان تبریز

خدمات روانشناسی دکتر امیر عزیزی

دکتر عزیزی با تحصیلات مرتبط و سوابق شغلی خوب خود در زمینه های زیر به مراجعین خود ارائه خدمات روانشناختی می‌دهد:

  • مشاوره پیش از ازدواج و طلاق
  • درمان اختلافات زناشویی
  • درمان اختلالات جنسی
  • درمان اختلالات افسردگی
  • درمان اختلالات اضطرابی
  • درمان اختلالات وسواس فکری-عملی
  • درمان اختلال استرس پس از سانحه
  • درمان اختلال اضطرابی بیماری
  • درمان اختلال بی خوابی
  • درمان اختلالات شخصیت

نظرات مراجعین دکتر امیر عزیزی:

افراد و زوج هایی که قبلا برای رفع مسائل روانشناختی خود از دکتر امیر عزیزی به صورت آنلاین در پلتفرم روان‌درمان وقت گرفته و به ایشان مراجعه کرده اند، رضایت بالایی از جلسات روان‌درمانی داشته اند. مراجعین توانسته اند با کمک دکتر عزیزی مشکلات زندگی مشترک خود را حل و فصل کنند. از ویژگی های مثبتی که افراد ذکر کرده اند می‌توان به گوش دادن با حوصله، رفتار حرفه ای و تخصص ایشان اشاره کرد.

دکتر رامین قاسم زاده

اگر به دنبال بهترین روانشناس تبریز هستید، دکتر رامین قاسم زاده را مدنظر داشته باشید. دکتر قاسم زاده یکی از روانشناسان خوب تبریز هستند که دارای مدرک دکتری بوده و دارای عضویت انجمن روانشناسی بالینی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور هستند. بررسی های ما نشان می‌دهد که ایشان می‌تواند برای مشکلات فردی، زوج و مشاوره ازدواج به شما کمک کند.

دکتر رامین قاسم زاده از بهترین روانشناسان شهر تبریز

خدمات روانشناختی دکتر رامین قاسم زاده

چناچنه قصد مطرح کردن دغدغه های خود با یک روانشناس خوب در تبریز هستید، می‌توانید در زمینه های زیر، از دکتر قاسم زاده کمک بگیرید. خدماتی که ایشان به افراد ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

  • اختلالات بزرگسالان (افسردگی, اضطراب)
  • زوج درمانی
  • مشاوره پیش از ازدواج

همچنین با مراجعه به سامانه روان‌درمان، می‌توانید به لیست بهترین روانشناسان تبریز دسترسی داشته باشید و با مشاهده اطلاعات متخصصین، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نظرات مراجعین دکتر رامین قاسم زاده

اگ می‌خواهید از انتخاب خود مطمئن شوید، به پلتفرم روان‌درمان مراجعه کنید و با جستجوی نام دکتر قاسم زاده، نظرات و امتیاز داده شده توسط مراجعین را مشاهده کنید. مراجعین ایشان که برای مشکلات افسردگی، اضطراب، پانیک و مسائل با شریک عاطفی از دکتر قاسم زاده کمک دریافت کرده بودند، رضایت بسیار خوبی را اعلام کرده اند.

آقای رضا رهبران

برای انتخابی مناسب از میان تعداد زیاد روانشناسان در تبریز، آقای رضا رهبران گزینه مطلوبی است. ایشان عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هستند. همچنین دارای پروانه مشاوره از مرکز خدمات مشاوره اجتماعی رویش و پروانه مسئول فنی از سازمان بهزیستی می‌باشند. نظراتی که در صفحه آقای رضا رهبران در سامانه روان‌درمان وجود دارد، نشان می‌دهد که در کارشان متخصص هستند و از دانش خوبی برخوردارند.

دکتر رضا رهبران از متخصصان روانشناسی تبریز

خدمات روانشناختی آقای رضا رهبران

برای دریافت خدمات در حوزه های زیر می‌توانید به صورت آنلاین از آقای رهبران وقت رزرو کنید:

  • مشاوره فردی با رویکرد روان‌ تحلیلی پویشی کوتاه مدت برای بهبود خلق و اضطراب
  • مشاوره کودک و نوجوان برای درمان پرخاشگری، اضطراب، افت تحصیلی
  • اختلالات یادگیری و بهبود روابط والد و فرزندی

نظرات مراجعین آقای رضا رهبران

اشخاصی که برای دریافت جلسات روان‌درمانی به جناب رهبران مراجعه کرده اند، از انتخاب خود راضی بوده اند و ایشان را به دیگران توصیه کرده اند. آقای رهبران با عملکرد خوب خود در رفع مسائل روانشناختی و بهبود وضعیت سلامت روان مراجعین خود، امتیاز 5 را از آن ها دریافت کرده اند.

منبع: روان درمان پلتفرم تخصصی روانشناسی و روانپزشکی پزشک خوب

764835

سازمان آگهی های پرسون