مدیرکل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی خبر داد؛

آذربایجان شرقی در رده های برتر هیات ورزشی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی با بیان اینکه هیات آذربایجان شرقی همواره در رده های برتر کشور قرار داشته و این نشان دهنده هماهنگی و همدلی در ورزش این استان است، گفت: انتظار داریم هیات های شهرستانی بیش از پیش فعال تر شوند و مشارکت بیشتری در تحقق اهداف و برنامه های فدراسیون داشته باشند.
تصویر آذربایجان شرقی در رده های برتر هیات ورزشی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد رمضی روز یکشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی اظهار کرد: لیگ های ورزشی کارگران تحول بزرگی در فعالیت های بدنی کارگران ایجاد کرده است و می تواند در کنار سلامت آنها، تاثیر بسزایی در تولید نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیات آذربایجان شرقی همواره در رده های برتر کشور قرار داشته و این نشان دهنده هماهنگی و همدلی در ورزش این استان است، گفت: انتظار داریم هیات های شهرستانی بیش از پیش فعال تر شوند و مشارکت بیشتری در تحقق اهداف و برنامه های فدراسیون داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان اذربایجان شرقی نیز در این مجمع گفت: کسب مقام اول هیات استان در کشور نشان دهنده فعالیت های قابل قبول این هیات در راستای اهداف فدراسیون است و در همین زمینه از تمامی مجموعه هیات ورزش کارگری تشکر می کنم.

حبیب ستوده نژاد افزود: باتوجه به میزبانی های اخیر و همچنین ظرفیت های موجود در استان آماده میزبانی از مسابقات مختلف کارگری در تبریز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد هیات های شهرستانی قابل تقدیر است و انتظارمان از فدراسیون، توجه به ظرفیت شهرستان ها در زمینه ورزش کارگری است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری به عنوان رییس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع در تبریز برگزار شد و پس از رای گیری ابوالفضل امیدی با کسب ۲۷ رای از ۲۷ رای ماخوزه برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی انتخاب و ابقا شد.

منبع: ایرنا

764675

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون