خبر خوش ایران خودرو برای ثبت‌کنندگان/ اعلام جزئیات تحویل خودرو

مدیران ایران خودرو جزئیات جدیدی از زمان تحویل خودروها ارائه کردند.
تصویر خبر خوش ایران خودرو برای ثبت‌کنندگان/ اعلام جزئیات تحویل خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون، گروه صنعتی ایران خودرو که هفته گذشته آخرین طرح فروش خود را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش برای مشتریان عادی، حمایت از جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته بود، زمان اعلام نتایج قرعه کشی را به هفته آینده و با تایید نهاد های نظارتی موکول کرده است.
در آخرین آمار ثبت شده از سوی این شرکت، ایران خودرو در پایان مرداد ماه امسال حدود 186 هزار دستگاه خودروی سواری تولید کرده است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته (208 هزار دستگاه) افت حدود 11 درصدی در تولیدات خود دارد.

کاهش تیراژ تولیدی و افت 11 درصدی این شرکت در حالی است که این خودروساز در طرح فروش جدید خود هم 120 هزار تعهد جدید برعهده گرفته است، در صورتی که هنوز هم با پیش ثبت نام های انجام شده در طرح های سال گذشته این شرکت نیز دست به گریبان است.

به نظر می‌رسد دلیل استقبال متقاضیان از طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مباحث مربوط به قیمت خودروها باشد اما نگرانی جدیدی که متقاضیان این شرکت دارند مربوط به افزایش قیمت کارخانه محصولات با توجه به اطلاعیه ایران خودرو در سایت کدال و افت 11 درصدی تولیدات ایران خودرو می باشد.

همچنین این افراد نگران هستند که ایران خودرو از حدود ۱۲۰ هزار دستگاه خودرویی که عرضه می‌کند بخش عمده را در قالب پیش فروش واگذار کند. چنانچه این اتفاق بیفتد تنها یک پیامد برای انتخاب کنندگان مدل پیش خرید دارد و آن کاهش شدید شانس در اختیار گرفتن خودرو از جدیدترین طرح فروش ایران خودرو است. زیرا علاوه بر ترافیک سنگین در جاده طرح فروش فوق العاده، تعداد خودروی عرضه شده از این مسیر هم کاهش پیدا می‌کند.

مدیران ایران خودرو تاکید کردند ثبت نام کنندگان در دور اول فروش این خودروساز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که موعد تحویل خودروی آنها پاییز و زمستان امسال اعلام شده نگران نباشند زیرا اولویت تحویل خودرو با آنها خواهد بود. بنابراین کاهش تیراژ تولید، تدوام تحویل خودروهای عرضه شده در دور اول فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و شلوغی صف فروش فوق العاده تا حدی امید متقاضیانی که به دنبال خرید فوق العاده از ایران خودرو بودند را ناامید کرده است.

منبع: ایسنا

753395

سازمان آگهی های پرسون