خبر جدید ایران خودرو درباره طرح فروش

ایران خودرویی ها زمان اعلام نتایج قرعه کشی جدیدترین طرح فروش خود را اعلام کردند.
تصویر خبر جدید ایران خودرو درباره طرح فروش

به گزارش سایت خبری پرسون، نتایج قرعه کشی جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص امروز (17 شهریور) یا در نهایت فردا (18 شهریور) اعلام خواهد شد. بنابراین ثبت نام کنندگان در این طرح فروش گوش بزنگ باشند تا ببینند بالاخره خودروی مورد نظر به دستشان می رسد یا خیر.

ایران خودرو سال گذشته در اولین دور فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه حاضر شد و حدود 15 محصول خود را در دسترس متقاضیان قرار داد. با توجه به اینکه شیوه عرضه در سامانه یکپارچه براساس نوبت دهی بود ایران خودرویی ها موظف بودند که به تمام متقاضیان خودرو تخصیص دهند همین مساله سبب شد تا آبی های جاده مخصوص علاوه بر تخصیص محصولات تولیدی خود در سال گذشته همچنان با خودروهای ثبت نام شده در سامانه یکپارچه دست به گریبان هستند.

مدیران ایران خودرو بعد از سبک شدن تعهدات ایجاد شده از مسیر دور اول فروش سامانه یکپارچه این فرصت را پیدا کردند تا بار دیگر تعدادی محصولات خود را در قالب طرح فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش پشت ویترین قرار دهند.

آمارها نشان می دهد ایران خودرویی ها در جدیدترین طرح فروش خود شاهد ثبت نام حدود سه میلیون نفر بودند.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص این طرح فروش را علاوه بر متقاضیان عاد در دسترس مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین صاحبان خودروهای فرسوده قرار دادند.

آمارهای منتشر شده حکایت می کند که حدود یک میلیون و 660 هزار متقاضیان عادی در این طرح فروش نام نویسی کردند.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز حدود یک میلیون و 100 هزار نفر بودند که به دنبال خرید محصولات عرضه شده ایران خودرو در این طرح فروش بودند.

صاحبان خودروهای فرسوده کم جمعیت ترین بخش تقاضا را به خود اختصاص دادند. آمارها از شرکت حول و حوش 253 هزار نفر از صاحبان خودروهای اسقاطی در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو حکایت می کند.

از مجموع سه میلیون متقاضی نزدیک به دو میلیون و 245 هزار نفر به دنبال دریافت خودروی مورد نظر خود از مسیر طرح فروش فقو العاده بودند. الباقی متقاضیان یعنی حدود 807 هزار نفر نیز قصد دریافت خودرو از مسیر طرح پیش فروش داشتند.

متقاضیان باید منتظر باشند تا ببینند چقدر شانس دارند تا نام آنها از گردونه قرعه کشی خارج شود تا خودروی مورد نظرشان را به دست بیاورند.

فراموش نکنیم با توجه به تیراژ 30 هزار دستگاهی عرضه محصولات در قالب فروش فوق العاده و تعداد شرکت کنندگان در این طرح فروش به ازای هر محصول عرضه شده به طور میانگین 75 نفر در صف هستند اما متقاضیان دریافت خودرو از مسیر پیش فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر است.

بنابراین جاده دریافت خودرو به صورت فروش فوق العاده باریک تر از جاده پیش فروش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763630

سازمان آگهی های پرسون