برخی از رفتارهای پنهان مردان را بدانید

در کنار ویژگی های انسانی، مردان رفتار متفاوتی از زنان دارند که برای شناخت هرچه بیشتر آقایان باید آنها را بشناسید تا بتوانید از رفتارهایشان به نتیجه برسید.
تصویر برخی از رفتارهای پنهان مردان را بدانید

به گزارش سایت خبری پرسون، در کنار ویژگی‌های مشترک انسان بودن، آقایان و خانم ها یک سری ویژگی‌های خاص هم دارند که با یکدیگر متفاوت است. برخی از آقایان دارای رفتارهای پنهانی هستند که شاید حتی همسرشان هم از آنها بی خبر باشد، رفتارهایی که تنها خاص آقایان است وعموماً در خلوت انجام می‌دهند. در ادامه این بخش به بررسی برخی از رفتارهای خاص مردان می پردازیم که سعی می‌کنند آنها را پنهان کنند یا هرگز حاضر به پذیرفتن آنها نیستند.

گریه کردن

مردان موجودات عجیبی هستند، گرچه ظاهر سخت و محکمی دارند اما حساس تر از چیزی هستند که نشان می دهند و گاهی انجام برخی رفتارها چون گریه کردن را پنهان می کنند زیرا دوست ندارند که شکننده و ضعیف دیده شوند و کلیشه‌ها و انتظارات اجتماعی نادرست نیز مردان را به پنهان کردن اشک‌هایشان وا می‌دارد.

جستجو درباره زندگی شریک زندگی سابق خود

گرچه آقایان بعد از جدایی خود را قوی نشان می دهند اما بسیاری از آنها به سختی می توانند عشق خود را فراموش کنند و تا مدت ها از زندگی همسر سابق خود خبر گرفته و درباره آن جستجو می کنند.

عدم توجه به پاکیزگی

بسیاری از آقایان به پاکیزگی و تمیزی حساس نیستند و صورت خود را به صورت روزانه نمی‌شویند و مراقبت از پا را تنها به کوتاه کردن ناخن‌های خود محدود می‌کنند.این را می‌توان از رفتارهای پنهان مردان دانست که اغلب به آن اعتراف نمی‌کنند.

ریسک های غیر عاقلانه

ریسک پذیری در آقایان بسیار بیشتر از خانم ها است و اغلب آقایان از ریسک کردن ترسی ندارند و گاهی کارهای غیرعاقلانه و عجولانه چون انتخاب‌های بد مالی، انجام فعالیت‌های مخاطره‌آمیزو... را انجام می دهند.

توجه نکردن به سلامتی

بسیاری از آقایان به سلامتی خود توجه نمی کنند و حتی اگر مشکل پزشکی داشته باشند، خود را سلامت نشان داده و به سختی حاضر به مراجعه به پزشک شده و نمی‌پذیرند که حالشان خوب نیست.

لرزش هنگام ادرار

برخی از آقایان هنگام دفع ادرار دچار لرزش می شوند که علت آن را می توان دلیل کاهش فشار خون، دمای بدن یا سیگنال‌های عصبی مختلط در حین ادرار دانست.

آسیب زدن به خود هنگام اصلاح موهای زائد

حذف موهای زائد بدن یکی از مسائل مهم بهداشت و زیبایی است که برای بسیاری از آقایان انجام آن دشوار است و آنها هنگام اصلاح موهای زائد به نواحی مختلف بدنشان آسیب می زنند.

نعوظ و انزال هنگام خواب و دفع

شاید باور نکنید اما آقایان گاهی در هنگام اجابت مزاج و خواب نیز دچار نعوذ و انزال می شوند که به تحریک جنسی مرتبط نیستند. مردان اغلب سعی در پنهان کردن این مورد از دیگران دارند.

بیشتر غذا خوردن در کنار همسر

گرچه بسیاری می پندارند آقایان در هر شرایطی به شکمشان ظلم نمی کنند اما نتیجه یک مطالعه نشان داده که آقایان در کنار همسرشان بیشتر از زمان های دیگرغذا می‌خورند.

تمیز کردن ابروها

برخلاف گذشته که آقایان آنچنان به آراستگی و مرتب نگه‌ داشتن ابروهای خود اهمیت نمی‌دادند اما امروزه کمتر مردی را با ابروهای پیوسته می‌بینیم و بسیاری از آقایان به اینکه ابروهای خود را برمی‌دارند، اعتراف نمی‌کنند.

منبع: نمناک

742056