بازار مسکن منطقه 2 تهران

خرید و اجاره خانه در محله‌های برتر منطقه دو که شامل شهرک غرب و سعادت آباد است طرفداران زیادی دارد. آگهی‌های مربوطه را در وب سایت کیلید جستجو کنید.
تصویر بازار مسکن منطقه 2 تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از مناطق شمالی و لاکچری نشین تهران، منطقه 2 است و بی‌شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای رهن، خرید و اجاره خانه و تجربه زندگی در بالاشهر تهران محسوب می‌شود. اخیرا در منطقه 2 رهن و اجاره آپارتمان تقاضای زیادی داشته است که دلیل اصلی آن را می‌توان محبوبیت این منطقه دانست.

خرید آپارتمان در منطقه 2

منطقه 2 تهران با 47.1 کلیومتر مربع دارای امکانات متعددی از جمله فضای سبز گسترده، آب‌وهوای مناسب، تنوع سازه‌ای متعدد، دسترسی جاده‌ای استاندارد و دسترسی راحت به حمل‌ونقل عمومی است.

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 2 از سر نیاز به اجاره نشینی نیست و بسیاری از افراد مایلند که هر چند سال به خانه‌ای جدید در منطقه‌ای خوب نقل مکان کنند. به هر حال رهن و اجاره آپارتمان در منطقه دو برای این دسته از شهروندان راه‌حل مناسبی است و می‌توانند با اجاره خانه در این منطقه با قیمتی مناسب از یک زندگی با امکانات عالی برخوردار شوند. این منطقه تهران دارای محله‌های مختلفی از لحاظ سطح اجتماعی و زندگی است که خوش نام‌ترین و البته گران‌ترین محله‌های آن سعادت آباد و شهرک غرب هستند.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

خرید و اجاره در سعادت آباد

سعادت آباد را می‌توان از جمله محله‌های گران قیمت تهران دانست که یکی از دلایل آن وجود آپارتمان‌های نوساز و مدرن در این محله است. سعادت آباد منطقه‌ای فوق‌العاده برای خرید و اجاره خانه محسوب می‌شود که می‌توان دلیل آن را به آپارتمان‌های نوساز در این منطقه و دسترسی به اتوبان‌های اصلی تهران نسبت داد.

برای خرید و اجاره خانه و آپارتمان در سعادت آباد گزینه‌های زیادی در اختیار دارید. ساختمان‌های این منطقه عموما نوساز هستند. در ساخت این آپارتمان‌ها از مصالح بهتری نسبت به دیگر مناطق تهران استفاده شده است.

علاوه‌بر این، آب‌وهوای خوب این منطقه به‌خاطر قرار گرفتن در شمال و ارتفاعات تهران باعث افزایش قیمت خرید یا رهن و اجاره ملک شده است. در این میان آپارتمان‌های محدوده میدان کاج، میدان کتاب و شهرک غرب طرفداران بیشتری به خود جذب کرده‌اند.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب و سعادت آباد به نوع ملک، نحوه ساخت و محل قرارگیری آن بستگی دارد. به‌طور کلی، برای خرید هر متر خانه باید بین 125 تا 250 میلیون تومان در سعادت آباد هزینه کرد که کاملا به بودجه و توان مالی شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت روز املاک در سعادت آباد سایت کیلید را جستجو کنید.

خرید و اجاره خانه و آپارتمان در مرزداران

خیابان‌های پهن و عریض، امکانات، دسترسی مطلوب و قرار نداشتن در محدوده طرح ترافیک از مزایای مهم این محله جوان در غرب پایتخت به‌شمار می‌رود که سبب شده است بسیاری متقاضی رهن و اجاره و حتی خرید آپارتمان در مرزداران باشند.

به‌دلیل ایستگاه مترو در محدوده پارک سرسبز، حمل‌ونقل عمومی در این محله در حالت مطلوبی قرار دارد. اگر به‌دنبال خرید و اجاره خانه در مرزداران هستید، باید بدانید که به‌دلیل قرارگرفتن در یک منطقه خوب از نظر آب‌وهوایی و دسترسی‌های بسیار مناسب به اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر تهران، قیمت مسکن در مرزداران، در سطح متوسط روبه‌ بالا قرار دارد.

عواملی نظیر موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت خانه، سال ساخت و امکانات واحد مسکونی قیمت ملک را در این محله بالا و پایین می‌کنند. به‌طور متوسط، قیمت آپارتمان در مرزداران غربی منطقه 2 بین متری 97 میلیون تومان تا 182 میلیون تومان بسته به مکان، شرایط و امکانات آپارتمان و موارد دیگر متغیر است.

خرید آپارتمان در مرزداران

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 2

قیمت آپارتمان در کلانشهر تهران همیشه ثابت نیست و همواره صعودی است. به‌همین دلیل باید همیشه قیمت‌های جدید خرید و اجاره خانه را دنبال کنید تا در جریان تغییرات قرار بگیرید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر با مشاورین املاک در مجموعه کیلید که همیشه آماده خدمت‌رسانی به شما هستند در ارتباط باشید.

امکانات و خدماتی که در منطقه 2 در اختیار ساکنان قرار دارد، از جمله فضاهای سبز، پارک‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع، تجربه همزمان شهرنشینی و لذت بردن از طبیعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین منطقه 2 از نظر دسترسی هم بسیار خوب است و شما تمام امکانات مورد نظر خود را در دسترس دارید. در آخر هم بازار پویای منطقه 2 به شما این امکان را می‌دهد که آپارتمان‌های مختلف با امکانات مدرن و طراحی‌های متنوع را خریداری کنید.

قیمت اجاره آپارتمان در شهرک غرب و سعادت آباد تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. شما می‌توانید باتوجه‌به امکاناتی که یک آپارتمان دارد از محدوده قیمتی آن مطلع شوید.

امکاناتی نظیر مشاعات، محله، سال ساخت، تعداد واحدها و دسترسی‌ به امکانات مختلف بر روی قیمت اجاره آپارتمان در منطقه 2 تاثیر می‌گذارند. باید یادآور شد که بسیاری از محله‌های منطقه 2 تهران به‌دلیل ساختاری که دارند با قیمت بالاتری اجاره می‌روند. به‌عنوان مثال، نرخ اجاره آپارتمان در شهرک غرب به دلیل داشتن امکانات بهتر، بالاتر از محله‌های همجوار است.

سایت معتبر برای رهن و اجاره خانه

کیلید یک پلتفرم تخصصی در حوزه مسکن است که در حوزه انتشار آگهی خرید و اجاره خانه، فروش و رهن و املاک در ایران فعالیت می‌کند. وب سایت و اپلیکیشن جستجو مسکن کیلید با استفاده از فناوری نوین و اینترنت به مالکان و خریداران اجازه می‌دهد بدون صرف وقت زیاد، ملک مورد نظر خود را آگهی و اجاره، رهن یا به فروش برسانند. در این اپلیکیشن و وب‌سایت، علاوه‌بر جستجوی مسکن برای خرید، فروش، رهن و اجاره، کاربران به اطلاعات تمام آژانس‌های معاملاتی املاک در سراسر تهران دسترسی دارند.

در واحد پشتیبانی کیلید همکاران حرفه‌ای و متعهد مشغول خدمت‌رسانی و آماده کمک و پاسخگویی به مشتریان و مشاورین املاک هستند و سعی آنها بر این است تا در کمترین زمان ممکن به سوالات جواب بدهند. مهم‌ترین دغدغه و اولویت این تیم سرزنده و خوش اخلاق، ارتباط مستمر با آژانس‌های املاک برای بالا بردن بهره‌وری و افزایش درآمد آنها با کمک خدماتی است که کیلید ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

منطقه دو از محله‌های مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فردی تشکیل شده است. اگر معیار را خوش نامی و لاکچری بودن محله در نظر بگیریم، می‌توانیم نام محله سعادت آباد و شهرک غرب را ذکر نماییم؛ اگر معیار را بر اساس دنجی و آرامش محله بگذاریم، می‌توانیم از محله فرحزاد یاد کنیم. برای خرید و اجاره خانه پلتفرم اختصاصی کیلید به شما توصیه می‌شود.

منبع: کیلید

741180