دستگیری سارقی که در مقابل چشمان پلیس سرقت کرد

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که در مقابل چشمان پلیس از خانه‌ای سرقت کرده بود، خبر داد.

تصویر دستگیری سارقی که در مقابل چشمان پلیس سرقت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ امیر هوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۰۲ پاسداران در ساعت پنج بامداد روز گذشته در حال گشت زنی در موقعیت خیابان جعفریان تهران بودند که متوجه باز بودن در یکی از ساختمان‌های مسکونی شدند و همین موضوع شک آنان را برانگیخت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند، گفت: ماموران در حال مراقبت از محل مورد نظر بودند که ناگهان فردی سراسیمه و به همراه مقدار زیادی لوازم از خانه خارج شده و به سمت یک دستگاه خودرو سواری رفت.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه با نزدیک شدن ماموران به این فرد، متهم ابتدا قصد متواری شدن از محل را داشت، گفت: متهم هنگامی که ماموران را سد راه خود دید با یک قبضه سلاح سرد به سمت آنان حمله‌ور شد که با آمادگی و هوشیاری عوامل پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

امیری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم ۳۶ ساله که دارای چندین مورد سابقه دستگیری بود، در جریان بازجویی‌های انجام شده معترف شد که با تخریب قفل‌های انباری سه واحد مسکونی در ساختمان تعداد زیادی شیر آلات، ابزار آلات، موجود در انباری‌های این ساختمان‌ها را سرقت کرده و در حال خروج از خانه بود که ازسوی پلیس دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه مالکین انباری ها شناسایی شدند خاطر نشان کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد. در همین راستا نیز تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد. متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با تاکید بر اینکه ساکنان آپارتمان‌های مسکونی حتما باید از بسته بودن در ورودی ساختمان مطمئن شوند، گفت:‌همچنین توصیه می‌شود که انباری ها و مشاعات ساختمان به دوربین مداربسته مجهز و از قفل های ضد سرقت برای بستن در انباری استفاده شود.

منبع: ایسنا

706012