شرکت در دور دوم انتخابات نماد وحدت

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بر ضرورت حفظ وحدت در مرحله دوم انتخابات تأکید کرد.

تصویر شرکت در دور دوم انتخابات نماد وحدت

به گزارش سایت خبری پرسون، سیده مریم حسینی بعدازظهر امروز، ۱۰ تیرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران همواره با حضور پررنگ و مسئولانه خود در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: این حضور گسترده و آگاهانه شما، بار دیگر نشان داد که مردم ایران با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها، همچنان به آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

حسینی بیان کرد: باید در هر تصمیم‌گیری و اقدامی، منافع و مطالبات مردم را در نظر بگیریم و با تلاش و جدیت در جهت رفع مشکلات آن‌ها بکوشیم.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: از دیگر سو، مولای متقیان امام علی (ع) نیز در نهج‌البلاغه بر اهمیت وحدت و همبستگی تأکید کرده‌اند و در قرآن کریم هم بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان تأکید شده است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی ملی هستیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مقاومت کنیم و به سوی آینده‌ای روشن و سربلند حرکت کنیم.

حسینی گفت: اکنون که انتخابات به دور دوم کشیده شده است وحدت و همبستگی ما در این مقطع زمانی بسیار حیاتی است. پس با تاسی از کلام امام علی (ع) که می‌فرمایند: «هیچ گاه با تفرقه و اختلاف به جایی نخواهیم رسید»، با حضور پررنگ و مسئولانه خود، نشان دهیم که ملت ایران همواره در مسیر وحدت و همبستگی گام برمی‌دارد.

منبع: ایسنا

694689