وعده مسعود پزشکیان به مردم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تا آخر با مردم صادق خواهم بود، گفت: با کمک ملت ایران، دریاچه ارومیه را نجات می‌دهیم.

تصویر وعده مسعود پزشکیان به مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی با بیان اینکه در مناظره چهار به یک نفر بودیم, گفت: ما در مقابل آن‌ها منطق و حرف برای گفتن داریم و بی‌ادبانه حرف نمی‌زنیم.

وی اظهار کرد: من شبیه شما هستم و حرف شما را با قدرت می‌گویم و بیشتر از شما نیستم.

وی ادامه داد: از حقوق خواهران و دخترانمان در خیابان ها، مدارس و دانشگاه‌ها دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم اساتید را اخراج کنند.

پزشکیان ادامه داد: قرار بود تجمعی در تهران داشته باشیم ولی ورزشگاه را ندادند که مردم نشان دهند که در تهران پشتیبانانمان از خود آن‌ها بالاتر است، آن‌ها هر کاری کنند شما باید با قدرت پای صندوق بیایید.

وی همچنین به مردم آذربایجان‌شرقی وعده داد؛ نخواهد گذاشت عواید مس سونگون را که سال‌های سال است به سایر استان‌ها می‌برند، از این استان خارج شود.

وی بابت سه چهار ساعت معطلی از هواداران خود عذرخواهی کرد.

وی تاکید کرد: تا آخر مانند الان، با شما صادق خواهیم ماند.

این نامزد ریاست جمهوری یادآور شد: فردا چهلم شهدای خدمت است، خداوند روح امام جمعه بزرگ و استاندار آذربایجان شرقی و رییس جمهور و وزیر خارجه را شاد کند، برای روح پاکشان یک حمد و سوره بخوانید.

بر اساس این گزارش: علی رغم حضور جمع کثیری از مردم تبریز در استادیوم تختی، هوای بارانی و رعد و برق و مشکل سیستم صوتی اجازه سخنرانی بیش از این را به پزشکیان نداد.

منبع: ایسنا

694125