فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

با تمام توان خود، آماده ی مقابله با هرگونه هنجارشکنی هستیم

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله زینبیه اصفهان اظهار داشت: برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت بوده و پلیس با به کارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت است.
تصویر با تمام توان خود، آماده ی مقابله با هرگونه هنجارشکنی هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله زینبیه اصفهان اظهار داشت: برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت بوده و پلیس با به کارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت است.

وی افزود: در این راستا مامورین کلانتری ۲۶ زینبیه، ۳۱۰ دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن و ۲۱ دستگاه خودرو متخلف را توقیف کردند و ۲۸۰ نفر را به ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت در طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های متخلف، الزام کرده‌اند.

بساطی ادامه داد: با اجرای ۵ برخورد با خرده‌فروشان در این محله موفق به کشف ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در پنج ماهه ابتدای سال شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با ساز و کار طرح‌های امنیت محل محور، کلانتری این محل اقدام به برگزاری ۱۴ جلسه با معتمدین محلی در مساجد حسینیه‌ها اقدام کرده و با توجه ارائه به نقطه نظرها معتمدان محلی اقدام به اجرای طرح‌های انتظامی در محله زینبیه کرده است.

وی بیان کرد: ۶ جلسه با صنوف آسیب‌پذیر و فعال در سطح حوزه استحفاظی برگزار شده و توجیه و آموزش و استماع نقطه نظرات و مشکلات مردمی انجام شده است.

منبع: فارس

741008