مشارکت همگانی در انتخابات راهی برای ناامیدی دشمنان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعا با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

تصویر مشارکت همگانی در انتخابات راهی برای ناامیدی دشمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان برتر هوانیروز ارتش که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و خلبانان و مسئولان این نیرو، با بیان اینکه تک تک کارکنان نیروهای مسلح، ارتش و به ویژه هوانیروز به عنوان سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: قطعا کسانی که برای انجام ماموریت‌ها و تامین امنیت در تاریکی شب و در سخت‌ترین شرایط پرواز می‌کنند، سرباز امام زمان(عج) و سرباز ولایت هستند.

وی با اینکه کارکنان هوانیروز در انجام ماموریت های خود عاشقانه عمل می‌کنند، تاکید کرد: حرکت هوانیروز رو به جلو است و قابلیت‌ها و توانایی‌های هوانیروز در حدی است که با وضعیت مناسب و به واسطه نیروهای متخصص و با روحیه انقلابی و با تمام توان و خدمات شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش وحدت، همدلی و هم افزایی را مهمترین مولفه در هوانیروز خواند و خاطرنشان کرد: هوانیروز پیشانی و دست بلند نیروی زمینی و کشور است و هر جا که نیاز به حضور این یگان در مشکلات و بن بست‌ها بوده، همواره در صف اول آماده جان فشانی است و این حضور پُرقدرت هوانیروز در همه صحنه‌ها جز با هم‌افزایی، ولایت‌مداری و ایثارگری‌ها میسر نمی شود.

امیر قربانی با تاکید بر استفاده از تخصص جوانان در پیشبرد اهداف والای کشور افزود: امروز در جمهوری اسلامی ایران پتانسیل‌های خوبی وجود دارد که متحول کننده، امنیت آفرین و ذخیره‌های آینده نظام خواهند بود.

وی افزود: اگر امروز در چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاده و معادلات دنیا را جابه‌جا کرده‌ایم، به علت هوشمندی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جوانان است.

امیر قربانی با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر در نیروی زمینی ارتش گفت: جشنواره مالک اشتر توانسته قدرت، آمادگی کارکنان و خلبانان هوانیروز برای انجام هر ماموریتی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی را به منصه ظهور برساند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعا با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

منبع: ایرنا

694110