قاضی زاده هاشمی درباره اموال و فرزندانش توضیحاتی ارائه داد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اموال و دارایی هایش گفت: یک خانه در میدان شهدا دارم. هیچ ویلا و باغی ندارم.

تصویر قاضی زاده هاشمی درباره اموال و فرزندانش توضیحاتی ارائه داد

به گزارش سایت خبری پرسون، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اموال و دارایی هایش گفت: یک خانه در میدان شهدا دارم. هیچ ویلا و باغی ندارم.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف در پاسخ به این سوال که چه شد در انتخابات ثبت نام کردید گفت: برای من باورش برایم سخت است که در میان دوره بیاییم و انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کنیم. از دست دادن شهید رییسی به نظر من قابل جبران نیست. من تا آخرین دقایق تقریبا دو ساعت مانده به پایان ثبت نام هم صبر کردم شاید افراد محترم هستند برای من که شاید ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد. اما چون دیدم بین دوستانی که در کابینه هستند و دنبال این هستند که باید حتما راه شهید رییسی ادامه پیدا کند ثبت نام نکرده اند لاجرم برای اینکه مردم مضطر در انتخاب نشوند و دستشان برای انتخاب بیشتر باز باشد تصمیم گرفتم ثبت نام کنم.

وی درباره انتقادش به عملکرد خود در دوره های گذشته فعالیتش گفت: عدم غنیمت شمردن زمان است. شهید رییسی به اعضای کابینه این مورد را مدام تذکر می دادند. نه اینکه حرکتی نبود بلکه بیشتر سریعتر و قوی تر و با وقت گذاری بیشتری باید انجام می شد.

ای نامزد انتخابات در پاسخ به این سوال که فکر می کنید اگر پیروز انتخابات شوید در 6 ماهه اول چه گروه یا گروه هایی به شما انتقاد می کنند، گفت: دولت شهید رییسی دولت تحول و دولت مبارزه با فساد و برقراری عدالت بود هردوی این مفاهیم حتما نارضایتی ایجاد می کند. شما وقتی بخواهید یک حرکت پویا داشته باشید و تحولی ایجاد کنید و انقلابی در ساز و کارها داشته باشید قطعا یک عده مدیر نشسته و خسته و حال ندار در سیستم هستند که به آینده نگاه ندارند و ناراحت می شوند چرا که می خواهید آنها را به تحرک وادار کنید.

وی ادامه داد: وقتی که می خواهید باعدالت برخورد کنید یا با فساد مبارزه کنید افرادی که جیره خوار بودند و پروژه بگیر بودند و ارتباطات خاصی با آن سازمان . و یا سیستم داشتند درآمدهایی داشتند مسلما آنها قطع می شود و علیه شما شروع می کنند اقدام کردند چه افرادی که به لحاظ مبانی فکری شما را قبول ندارند و چه افرادی که به لحاظ عملی تکانی می خورند. طبیعتا علیه شما موضع می گیرند و یا خودشان به میدان می آیند و یا لشکری را جمع می کنند و به میدان می آورند و یا در فضای رسانه شما را بی نصیب نمی گذارند.

قاضی زاده هاشمی خطاب به مجری برنامه گفت: فکر کنم شما هم خیلی مورد لطف باشید و گرفتار این موضوعات شده اید.

وی در پاسخ به این سوال که شما در 6 ماهه نخست فعالیت تان به سراغ این بخش می روید، گفت: غیر از این معنا اندارد ما وقتی می گوییم ساز و کارهای حکمرانی جوری تغییر کند که شفافیت برآن حاکم شود رقابت آزاد و بدون انحصار و رانت در آن حاکم شود نظام ارزشی و دینی بر آن حاکم شود به این موضوعات می پردازیم منبای دولت مردم دولت خانواده همین است.

وی درباره خانواده و اموال و دارایی هایش گفت: من یک پزشک جراح هستم همسرم هم پزشک است. در اطراف میدان شهدا زندگی می کنیم یک آپارتمان 20 سال ساخت داریم دنبال زندگی اشرافی نبودم نه اینکه امکان آن را نداشت باشم با توجه به رشته خودم و همسرم تا حدی برایش امکان زندگی اشرافی بود اما اینطوری تربیت شدیم که این دنیا مسیر سعادت اخروی قرار دهیم اگر خدا آن را ختم به شهادت کند. نه باغی نه ویلایی و به لظف الهی یک ماشین سوزوکی 95 تولید ایران خودرو دارم دوتا فرزند دارم یک دختر دانشجوی آخر مهندسی برق شریف است و یک پسر دانش آموز پایه 11 دارم هنوز به سنی که پدر و مادرشان را گرفتار کنند نرسیده اند بچه های خوبی هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید ۲۰ سال بود که باید از بنگاه‌داری خارج می‌شد، گفت: ما در سه سال گذشته این کار را انجام دادیم. سازمان اقتصادی کوثر از بنگاهداری بنیاد شهید خارج شد. اگر همه مدیران تصمیم بگیرند آنچه را که باید انجام دهند، مشکلی ایجاد نخواهد شد. تلاش کردم بی حساب حرف نزنم و مبتنی بر کارشناسی حرف بزنم. همیشه سعی کردم اخلاق را رعایت کنم و زندگی آرامی داشته باشم.

این نامزد انتخاباتی تصریح کرد: وعده من مبنی بر اصلاح سه روزه بورس باعث سوء تفاهم شد. اعتماد مردم به بازار سرمایه مانند ۱۴۰۰ نیست. به همین دلیل این وعده در این زمان سه روزه قابل حل نیست. این که می‌گویند نامزد پوششی هستم اشتباه است. چون رئیس‌جمهوری با معاون اول خود کاندیدا شد این فکر غلط میان مردم اجرا شد. در دوره قبل هم تا آخر ماندم. تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است و رقابت با همه نامزدهاست. چرا که معتقدم نسخه‌ای که ارائه می‌کنم نزد نامزد دیگری نیست.

وی تاکید کرد: امیدوارم کارم به بازنشستگی نرسد و شهید شوم. بعضی‌ها خود را رییس‌جمهور آمریکا و روسیه می‌دانند. ریاست‌جمهوری در ایران مقام دوم کشوری است. شهید رئیسی نقش اجرایی را پذیرفته بود اما روسای جمهور دیگر در جایگاه ایدئولوژ قرار گرفتند. منتقدان اصلاح را در نظر بگیرند و اصلح را انتخاب کنند.

منبع: ایلنا

693312