جلیلی: امروز جهانی از فرصت‌ها در برابر ماست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امروز جهانی از فرصت‌ها در برابر ماست و لازمه یک جهان فرصت این است که آن‌ها را به پیشرفت و جهش تبدیل کنیم.

تصویر جلیلی: امروز جهانی از فرصت‌ها در برابر ماست

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید جلیلی شامگاه سه‌شنبه، ۲۹ خرداد در جمع مردم استان البرز در مصلی کرج، اظهار کرد: امروز در یک نقطه تاریخی هستیم، در نقطه‌ای که با انتخاب خود می‌توانیم به عهد بزرگی که با انقلاب داشتیم قوت و استمرار ببخشیم و راه بزرگی که امام، شهدا و مقام معظم رهبری تا اینجا ما را به آن راهنمایی کرده‌اند با قوت و قدرت و با سرعتی درخور انقلاب اسلامی و در شأن کشور پیش ببریم.

وی افزود: اگر امروز صحبت می‌کنیم از اینکه در یک موقعیت تاریخی هستیم، شعار نیست. این حاصل بررسی و مطالعه نسبت به روندهای جهانی، منطقه‌ای و نسبت به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

جلیلی ادامه داد: ما می‌دانیم که در کشور بعضی از مشکلات و آسیب‌ها وجود دارد اما سوال اصلی این است که با چه رویکردی می‌خواهیم این ضعف‌ها را برطرف کنیم. ضعف را باید با درایت و قوت برطرف کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ملتی می‌تواند بر ضعف‌های خود فائق آید که بتواند قدرت خود را بشناسد و آرمان و اهداف خودش را تعیین کند. امروز ملت، تاریخ و زمانه ما فرصت‌هایی را ایجاد کرده که تمام اینها یک جهان فرصت به لحاظ، تاریخی فرهنگی، مردمی، جهانی، منطقه‌ای علمی و فناوری است. امروز نیروی متعهد انقلابی جوان و با ایمان و آرمان در برابر ماست.

وی تاکید کرد: امروز جهانی از فرصت‌ها ‌در برابر ماست و لازمه یک جهان فرصت این نیست که بگوییم در سال‌های آینده اگر چند مشکل کشور حل شود، کافی است. اگر این جهان فرصت را کشور ما در برابر خود دارد، باید این جهان فرصت‌ها به یک ایران جهش و پیشرفت تبدیل شود تا با گذر از مشکلات به شکوفایی ملت در عرصه‌های مختلف تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان البرز فرصت‌های بسیاری وجود دارد و باید برایش برنامه تعیین شود، اینکه چه میزان اشتغالزایی و ارزآوری در این استان می‌تواند ایجاد شود. معتقدم در همین استان با این ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های روستایی، کشاورزی و صنعتی موقعیت‌ها به جهش تبدیل می‌شود.

منبع: ایسنا

683109