کنایه معنادار قالیباف به سعید جلیلی/ دیگر نمی‌توان آزمون و خطا کرد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رییس دولت باید بگوید در برنامه هفتم بگوید چه چیزی روی زمین و سفره مردم دارد و وضعیت زیرساخت و پیشرفت و تولید چه می‌شود و چه آثاری در سفره مردم دارد.
تصویر کنایه معنادار قالیباف به سعید جلیلی/ دیگر نمی‌توان آزمون و خطا کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد باقر قالیباف در بخشی از سخنان خود در میزگرد اقتصادی که شب گذشته پخش شد، گفت: دیگر نمی‌توان آزمون و خطا کرد. مدیریت قوی اساس کار است و رییس دولت نباید ایده ها را تمرین کند و کارنامه و تجربه کامل نداشته و آگاه نباشد و اقتدار لازم و تصمیم گیری در شرایط سخت نداشته باشد.

قالیباف تاکید کرد: رییس دولت باید بگوید در برنامه هفتم چه چیزی روی زمین و سفره مردم دارد و وضعیت زیرساخت و پیشرفت و تولید چه می‌شود و چه آثاری در سفره مردم دارد همچنین باید اصلاحات اقتصادی داشت که بخشی از آن ریشه در مسایل داخلی و بخشی خارجی دارد البته که بخشی به فشار تحریم های اقتصادی برمی گردد اما بخشی از اشکال به خاطر عملکرد ها و بی تدبیری و بی عرضگی ها دارد که باعث فساد و حیف شدن سرمایه‌ها می شود.

وی ادامه داد: اگر نتوان با روش و ابزار مشخص و مدیریت قوی به راه حل درست رسید یعنی فرصت را از دست دهیم و این ظلم به مجموعه است.

منبع: خبرآنلاین

682557

نظرات شما ( 2 نظر )

حسن |
شنبه 26 خرداد 140321:44
آقای قالیباف ،اقای جلیلی،اقای قاضی زاده، آقای زاکانی ما مردم دیگر از جناح بازی و گروه بازی خسته و کوفته شده ایم. چرخ زندگی ما زیر بار گرانی حاصل از عملکرد دولتهای نا کارآمد اصلاحات در هم شکسته است. شما را به خدا به این مردم رحم کنید و دو تا یا سه نفر شما به نفع جلیلی یا قالیباف کنار بروید که در غیر این صورت دولت بی لیاقت روحانی مسلک در غالب پزشکیان دو باره برگرده این مردم سوار خواهد شد. مردم به هوش باشید و از سر کار آمدن اصلاحات بی لیاقت جلو گیری کنید.اقای پزشکیان فقط یک پزشک متخصص است و قابل احترام ،اما نه یک مدیر موفق.
حسن قشونی |
شنبه 26 خرداد 140320:08
اگر دین دارید و به فکر این مملکت هستید با هم دیگر توافق کنید و به نفع تشکیل دولت مقتدر پیش بری دربر ین صورت دولت بی لیاقت روحانی در شکل و شمایل پزشکیان بر گرده مردم سوار خواهدشد. مردم به هوش اشید6713