پورمحمدی در به کارگیری نیروها سیاست‌زده رفتار نمی‌کند/ او مدیریتی بی‌نظیر دارد

یک فعال سیاسی درباره مصطفی پورمحمدی به عنوان اصولگرایی معقول و میانه‌رو بیان کرد: «آقای پورمحمدی شخصیتی بسیار معتدل و اهل مدیریت خردورزانه است.
تصویر پورمحمدی در به کارگیری نیروها سیاست‌زده رفتار نمی‌کند/ او مدیریتی بی‌نظیر دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، صحنه انتخابات به تدریج شکل کاملی به خود می‌گیرد و در این بین گروه‌های مختلف از نامزدهای مورد نظرشان حمایت می‌کنند و سعی هم دارند تا مردم را همسو با خود کنند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره شرایط کنونی انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «بر اساس تجربه تاریخی دریافته‌ایم که اگر مشارکت انتخاباتی بالا برود، نیروهای میانه‌رو و اهل منطق و اعتدال روی کار می‌آیند و هرچه قدر مشارکت پایین باشد، نیروهایی با حداقل رأی پیروز می‌شوند که اهل خالص‌سازی‌اند. با این وصف مطلوب آن است که مشارکت انتخاباتی بالا باشد اما واقعیت این است که هنوز آن موج انتخاباتی شکل نگرفته است».

او ادامه داد: «اصولگرایان در حال حاضر با چند نامزد در انتخابات حضور دارند و طبیعی است رأی جبهه اصولگرایی تقسیم شود. در آن سو آقای پزشکیان حضور دارند که اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنند اما پیروزی او منوط به آن است که آرای خاکستری به میدان بیایند که فعلا چنین چشم‌اندازی وجود ندارد».

این فعال سیاسی همچنین درباره مصطفی پورمحمدی به عنوان اصولگرایی معقول و میانه‌رو بیان کرد: «آقای پورمحمدی شخصیتی بسیار معتدل و اهل مدیریت خردورزانه است. او در به کارگیری نیروهای به هیچ وجه اهل سیاسی‌کاری و سیاستزدگی نیست و صرفا به تخصص و شایستگی افراد نگاه می‌کند. برای او فرقی نمی‌کند نیرویی که قرار است کار مردم را پیش ببرد اصلاح‌طلب است یا اصولگرا و صرفا تخصص افراد را لحاظ می‌کند».

یوسفیان‌ملا در پایان گفت: «آقای پورمحمدی مدیریتی بی‌نظیر دارد و با مشکلات کشور آشنایی دارد و اهل برنامه است».

منبع: نامه نیوز

682435