آتش سوزی مواضع ارتش لبنان در پی حملات صهیونیست‌ها

منابع خبری از وقوع آتش‌سوزی گسترده در ۲ مواضع متعلق به ارتش لبنان و نیروهای یونیفل در اطراف «میس الجبل» در نزدیکی خط آبی خبر دادند.

تصویر آتش سوزی مواضع ارتش لبنان در پی حملات صهیونیست‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که آتش‌سوزی گسترده‌ای در برابر شهرک المناره در اطراف «میسل الجبل» در نزدیکی خط آبی در مرزهای جنوب لبنان و اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است.

وی در ادامه افزود تیم دفاع شهری لبنان به همراه نهادهای بهداشتی، ارتش و نیروهای یونیفل درحال تلاش برای اطفای حریق هستند.

در همین رابطه، رسانه‌های لبنان گزارش دادند که تیم‌های اطفای حریق تلاش زیادی برای خاموش کردن آتش‌سوزی بزرگی که در مرزهای شهرک‌های میس‌ الجبل و حولا در نزدیکی «المناره» رخ داده است، انجام می‌دهند.

در همین راستا، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تصریح کرد تماس‌های دیپلماتیک، لبنان را از خطرات برنامه‌های اسرائیل برای توسعه جنگ در سراسر منطقه در امان نگه داشته است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر شنبه به وقت محلی پایگاه «السماقة» در تپه‌های «کفرشوبا» لبنان را با تسلیحات مناسب و به‌طور مستقیم هدف قرار دادند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، شاهد حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان توقف جنگ غزه حملاتش علیه رژیم صهیونیستی را متوقف نمی‌کند.

منبع: ایسنا

681592