حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی حمله کرد

حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی به جولان اشغالی، ورود تلفات به دشمن صهیونیست و وقوع حریق در این منطقه خبر داد.

تصویر حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی حمله کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز دوشنبه دهم ژوئن ۲۰۲۴ حمله‌ای هوایی را با چندین پهپاد انتحاری علیه مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ شاعل جولان به انجام رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: طی این حمله، مواضع نظامیان دشمن هدف قرار گرفت و ضرباتی حتمی به آنان وارد شد. همچنین بخشی از این مقر ویران و به آتش کشیده شد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته‌اند ۴ پهپاد را در آسمان الجلیل غربی و جولان اشغالی رهگیری کنند و در نتیجه این موضوع، مناطق هدف گرفته شده به آتش کشیده شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز ضمن اذعان به وقوع آتش‌سوزی در جولان اشغالی، اعلام کردند که ۶ گروه آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این منطقه هستند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان یک پهپاد صهیونیستی را در آسمان جنوب لبنان با موشک زمین به هوا هدف گرفته و آن را سرنگون کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که گزارش‌هایی را در رابطه با سرنگونی یک پهپاد هرمس ۹۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در جنوب لبنان دریافت کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

682008