ستاد اربعین تهران سفر زائران حسینی را تسهیل کند

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه مراسم اربعین اساساً مردمی است، گفت: ستاد اربعین استان تهران سفر زائران حسینی را تسهیل کند.
تصویر ستاد اربعین تهران سفر زائران حسینی را تسهیل کند

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن نایبی در جلسه ستاد اربعین استان تهران، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، اهتمام ویژه به اعتقادات، دعا و توسل به ائمه را منش و روش شهید جمهور دانست و اظهار کرد: ایشان همانطور که در سلوک شخصی خود به این مسائل تقید داشت، رویکرد مدیریتی شأن نیز بر پایه رضایت خداوند و توسل به اهل بیت(ع) استوار بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین عنوان کرد: اساساً مراسم اربعین حسینی مردمی بوده و مربوط به حاکمیت و دولت‌ها نیست.

نایبی بیان کرد: وظیفه ما به عنوان مسئولان حاضر در ستاد اربعین این است که مشکلات و موانع را رفع و مسیر را برای خدمتگزاران و زائران حسینی تسهیل کنیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران توجه به خواسته‌های مردم در حوزه برگزاری مراسم اربعین را بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: باید از دید مردم و زائرانی که می‌خواهند در این مراسم معنوی شرکت کنند به موضوع نگاه کنیم تا متوجه شویم مردم از مسئولین ستاد در این ایام چه انتظاراتی دارند.

محسن نایبی؛ معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران همچنین در جلسه ستاد امنیت انتخابات استانداری تهران، با اشاره به ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری از امروز، بر لزوم رصد فضای انتخاباتی جامعه در استان تهران تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت دستگاه‌های امنیتی، حفظ آرامش مردم است، گفت: باید هر گونه اقدامی که منجر به ایجاد تنش در جامعه می‌شود تحت کنترل دستگاه‌های ذیربط قرار بگیرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: دشمن از هر وسیله‌ای برای بر هم زدن اتحاد مردم و ایجاد تنش و القای حس ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند، لذا ضروری است که ما تمام ظرفیت و توان خود را برای خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن به کار بگیریم.

نایبی اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به قانون انتخابات را ضروری دانست و افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قوانین و قواعد مندرج در قانون برگزاری انتخابات، از سوی نامزدها و ستادهای تبلیغاتی آنها، لازم است همه ما ضمن مرور قانون برگزاری انتخابات، نسبت به اجرای مفاد آن در حوزه خود تلاش کنیم.

معاون استاندار تهران بر لزوم حفظ وحدت عمومی جامعه نیز تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه سید کمال سادات؛ مشاور و مدیرکل امنیتی استاندار تهران با اشاره به تجربه برگزاری دو انتخابات مهم طی ماه‌های اخیر گفت: با توجه به اشراف و اطلاعاتی که در این فاصله زمانی کم از برگزاری دو انتخابات به دست آورده‌ایم باید به صورت تخصصی‌تر موضوعات را پیگیری کنیم.

سادات توجه به فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی و همچنین رصد دقیق فضای مجازی را از ضروری‌ترین اقدامات دستگاه‌های مسئول در این زمینه عنوان کرد.

منبع: تسنیم

680598