منتخب مردم شاهیندژ و تکاب در مجلس دوازدهم شروع نکرده؛ گزارش عملکرد ارائه داد:

از پیگیری راه اندازی پالایشگاه تا احداث یک مجتمع خدمات درمانی در شاهیندژ و تکاب

حجت‌الاسلام محمد میرزایی منتخب مردم شاهیندژ و تکاب در مجلس دوازدهم گفت: در انتخاب شدن من غیر از عامه مردم هیچ حزب و جناح خاصی نقش‌ نداشته است.اگر کسی ادعایی کند اگر من نبودم فلانی رای نمی آورد قطعا به بیراهه رفته است لذا رای آوری من حاصل ۲۵ سال خانه نشینی است که درحقم اجحاف شده و در این دوره به یاری خدا و حمایت شما مردم تحقق یافت و حق به حق دار رسید.
تصویر از پیگیری راه اندازی پالایشگاه تا احداث یک مجتمع خدمات درمانی در شاهیندژ و تکاب

به گزارش سایت خبری پرسون، منتخب مردم شهرستان‌های شاهیندژ و تکاب در مجلس دوازدهم در اجتماع مردم در مصلی بقیه الله الاعظم این شهر گزارشی از اهم اقدامات و پیگیری های ۲ماهه خویش را ارائه داد و گفت: در این مدت پس از انتخابات شدن به عنوان خادم ملت برای پی گیری مطالبات به حق و اصولی مردم حوزه انتخابیه به ویژه تکاب از طریق رایزنی با وزرای محترم، مقامات ملی و استانی و محلی شبانه‌ روزی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده ام و حتی با وزیر محترم نفت و سایر وزرا جهت پی گیری بخشی از مطالبات مردم حوزه انتخابیه جلساتی مفید داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی گفت: اخیراً در استان با ۹ نفر از مدیران کل، مدیران عامل یا روسای ادارات و سازمانهای دولتی و دستگاه های اجرایی برای پی گیری مطالبات مردم جلساتی ۲ ساعته برگزار گردید که ضمن تشکر از حسن توجه معاونت برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی مشکلات تکاب در حوزه های مختلف مطرح گردید که با حسن نیت ضمن قبول تمام گفته های ما دستور برقراری ارتباط مستقیم با فرماندار تکاب را صادر و مواردی در تکاب خصوصا جاده تکاب -تخت سلیمان دندی وتکاب- شاهین دژ و سایر موارد را تاکیداً سفارش کردند.

میرزائی گفت: بخش دیگری که از مطالبات اصلی بوده و مورد پیگیری قرار گرفت مربوط به حوزه بهداشت و درمان بود که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که جا دارد از ایشان هم تشکر کنم که تمامی خواسته های مردم را تمکین کردند و پاسخگو بودند مخصوصا پس از استماع محرومیت مردم منطقه‌ شریف آباد تکاب از نظر بهداشتی و درمانی که به علت محرومیت مضاعف تقاضای مجوز احداث داروخانه در این منطقه مطرح گردید که قول مساعد دادند درصورت معرفی سرمایه گذار مجوز را تایید کنند و مقررشد اولین اقدامات در این زمینه از شریف آباد شروع شود و یک مجتمع خدمات درمانی که ظرفیت تکاب را افزایش میدهد، احداث گردد البته انتظار داریم فرماندار محترم این موضوع را در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب کنند که تا به صورت قانونی مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام میرزایی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه موضوع مهمی دیگری را که اخیراً در جلسه ای رسمی با مسئولان امر برگزار کردیم موضوع احداث پالایشگاه زیست یا سازمان انرژی های تجدید پذیر بود که در نوع خود بی نظیر است و طی ۳ جلسه رسمی با کارشناسان برای بررسی و به نتیجه نهایی رسیدن اقدامات خوبی استارت زده شد که در این زمینه سرمایه گذار هم آماده است و به زودی وارد تکاب خواهند شد و انتظار می رود مسئولان محلی و امام جمعه محترم که خیلی هم پیگیر این امر بودند، پس از ورود این گروه، زمین مورد نیاز طرح را معرفی و در اختیار بگذارند.

وی افزود: ۷/۵ میلیون دلار در زمینه انرژیهای تجدید پذیر سرمایه گذاری خواهد شد که در صورت تحقق آن به تعداد ۷۰ نفر بطور مستقیم شغل پایدار ایجاد می شود هنچنین وزارت نیرو که مسئول پیگیری این امر بوده توانست با ۴ سرمایه گذار قرارداد انعقاد و امضاء کند تا برق تولیدی را خریداری کرده و ماه به ماه حقّ آن را پرداخت نماید.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه این امر منتج به نتیجه شده و تحقق یابد محصولات کشاورزان و باغداران اعم از کنجاله وکلزا و سایر محصولات کشاورزی و حتی ذرت به صورت مستقیم خریداری خواهد شد همچنین ۱۰ درصد بنزین که اتانول نیاز دارد در این پالایشگاه تولید خواهد شد و به صادرات آن توجه خواهد گردید.

حجت‌الاسلام میرزایی در ادامه ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی به جهت اهتمام به تسریع در بهسازی جاده تکاب- تخت سلیمان-دندی گفت: انشالله قرار است در آینده بازدیدی با حضور وزیر راه، نماینده ماهنشان و بنده از این پروژه صورت گرفته و در تعریض و آسفالت آن تسریع شود.

وی در ادامه اشاره ای به معدن طلای زرشوران نموده و گفت: اقدامات اساسی در این معدن قرار است صورت پذیرد و مردم باید خروجی این اقدامات را بر سر سفره خود مشاهده کنند.

وی افزود: با دانشگاه آزاد، سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه امین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و رئیس محترم رسانه ملی مذاکراتی انجام شده است تا درخصوص تقویت صدا وسیمای تکاب که امام جمعه و فرماندار شهرستان هم پیگیر هستد اقدامات جدی صورت بگیرد و قرار شد سطح امکانات تکاب ارتقاء یابد تا گزارشات بیشتر و بهتری از منطقه ارسال شود.

میرزایی با اشاره به این که خانه مطبوعات و رسانه ها در جنوب استان تشکیل یافته ولی دو شهرستان تکاب و شاهیندژ در آن عضویت نداشتند، افزود: ضمن پیگیری طی جلسه ای با مسئولین مربوطه مقرر شد عضویت این دو شهرستان در خانه مطبوعات جهت تسریع در پوشش خبری سریع شهرستان‌های انجام شود.

میرزایی در ادامه سخنان خود اشاره ای به عزل و نصب ها در شهر تکاب داشت و گفت: سخنانی به گوش بنده می رسد که آزار دهنده است برخی افراد سرخود دست به عزل و نصب مسئولان می زنند من سخنگوی خودم هستم و هیچ کس سخنگوی من نیست که از جانب من تعیین تکلیف کند. اگر قرار بر این باشد فردی جابجا شود دولت خودش پیشقدم در جابه جایی نیروهای ناکارآمد و ضعیف است اگر مسئولی برنامه قابل دفاعی داشته باشد و رضایت مردمی هم همراهش باشد قطعا باید حمایت کرد و وظیفه نماینده هم نظارت است وگرنه من به کسی نمی گویم برود اما اگر خودشان بروند این به نفع خودشان و مردم است.

محمد میرزایی در رابطه با عدم وابستگی خود به حزب،گروه و جریان خاصی گفت: در برنده شدن من در انتخابات غیر از عامه مردم همیشه در صحنه، هیچ حزب، گروه، دسته و جناحی نفش نداشته است و خدا را شاکرم که سوابق ۲۰ساله من مشخص است که هیچ گروه سیاسی، حزب و جناحی نقش نداشته اند و اگر کسی ادعایی کند اگر من نبودم فلانی رای نمی آورد قطعا به بیراهه رفته است لذا رای آوری من حاصل ۲۵ سال خانه نشینی است که درحقم اجحاف شده و در این دوره به یاری خدا و حمایت شما مردم تحقق یافت و حق به حق دار رسید.

وی به موضوع تکریم ارباب رجوع توسط مسئولان اشاره و بیان تذکراتی را لازم دانست و افزود: وای به حال مسئولینی که مردم از او ناراضی باشند در این صورت با من که نماینده مردم هستم طرف خواهد شد. این را همه بدانند بخاطر منافع مردم با هیچ احدی عقد اخوت نبسته و رو دربایستی نخواهم داشت چرا که به قول امام بزرگوارمان مردم ولی نعمتان ما هستند و ما مسئولین نوکر و خادم ملت هستیم.

میرزایی در خصوص رعایت اخلاق و انصاف در فضای شهر پرداخت و گفت: خدا نکند مسئول بی اخلاقی به قدرت برسد که در این صورت دست به هر کار غیر عقلانی و غیر اخلاقی خواهد زد که با شرع مبین اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) در تضاد آشکار می باشد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان افزود: امروزه در افکار عمومی بیان می شود که مردم از روحانیت فاصله پیدا کرده اند اما عملکرد و رای مردم خط بطلانی بر نظریه جدایی مردم از روحانیت کشیده است. در انتخابات برای مردم آیه یاس می خواندند هم نوا با رسانه های معاند خارجی مطالبی بیان می شد که واقعیت نداشت.

وی در پایان افزود: طبیعی است عده مغرض که منافعشان در خطر است بعد از این هم تبلیغات مسمومی بر علیه این خادم شما در خانه ملت صورت دهند ، بنده در این زمینه به خدا توکل کرده ام و هیچ نگرانی نداشته و ندارم و کنار مردم و با مردم ایستاده ام. در کنار دستگاه های نظارتی کسانی که به بیت المال دست اندازی کنند به مدد الهی و بنا به فرمایش مولی امیرالمؤمنین علی(ع) حتی اگر اموال به نام زنانشان هم باشد پس خواهم گرفت.

منبع: پُرسون

669634

مطالب مرتبط