ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید هفته آینده به پایان می رسد

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد که ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید خراسان رضوی در هفته آینده در انبارهای خراسان رضوی به پایان می رسد.
تصویر ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید هفته آینده به پایان می رسد

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی اعزازی معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: بارگیری ۲ قلم سیب زرد و قرمز از غرب کشور به پایان رسیده است که در هفته آینده کار ذخیره‌سازی آن در انبارهای خراسان رضوی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: همچنین میوه پرتقال مورد نیاز بازار استان از شمال کشور در حال تامین، خریداری و بارگیری است.

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، برای تنظیم بازار میوه شب عید به ۶۰۰ تن سیب و هزار و ۲۰۰ تن پرتقال نیاز است که کار خریداری این محصولات در مراحل پایانی است.

وی در خصوص قیمت و زمان توزیع میوه تنظیم بازار در استان گفت: طبق تصمیم کارگروه مرکزی سازمان تعاون روستایی، برنامه ریزی در خصوص زمان‌بندی توزیع و قیمت عرضه تعیین و به استان ابلاغ می‌شود.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان هزار و ۲۰۰ تن پرتقال که از این میزان ۸۰۰ تن پرتقال تامسون و ۴۰۰ تن پرتقال والنسیا است و نیز ۶۰۰ تن سیب درختی که ۷۰ درصد آن سیب زرد و ۳۰ درصد سیب قرمز است، برای عید سال آینده در خراسان رضوی درنظر گرفته شده است.

استان خراسان رضوی با ۳۳ شهرستان، ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

384293