عطریانفر:

لاریجانی برای ریاست مجلس دهم بر عارف ترجیح دارد

محمد عطریانفر گفت: در فضای سیاسی کشور بنده ناخواسته متهم به حمایت از لاریجانی هستم. این اتهام چندان هم غلط نیست. چون در نظریات اصلاح‌طلبی خود بیش از اینکه اسیر اسم‌ها باشم، تابع رفتارها هستم. خود را در التزام به رفتارها و کنش‌ها و سیره افراد می‌بینم.
تصویر لاریجانی برای ریاست مجلس دهم بر عارف ترجیح دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، لاریجانی البته دوست دانشگاهی من از گذشته‌های دور است. تجربه درخشانی در پارلمان داشت و شاید برخی رفتارها و نحوه مدیریت و دیدگاه‌های فرهنگی او را در عصری که صداوسیما را مدیریت می‌کرد، نمی‌پسندیدم. اما در پارلمان از وی گام‌های موثری در فهم ملی از اداره کشور دیدیم.

حتی در مقاطعی، جمع‌بندی‌ این بود حضور وی به‌عنوان رئیس مجلس در رقابت با عارف، مرجح است و جمع‌بندی این بود که مدیریت مجلس در کسوت لاریجانی به‌دلیل سازگاری بیشتر با نظام موثرتر خواهد بود.

اما واقعیت تاسف برانگیز امروز این است شخصیتی مثل لاریجانی از دال مرکزی اصولگرایی اخراج شده. حادثه تلخی که در 1400 رخ داد و بدون هیچ حجت شرعی وی را رد صلاحیت کردند به‌حدی که رهبری هم واکنش نشان دادند و حضرات در شورای نگهبان هیچ کاری نکردند و عذر بدتر از گناه‌شان این بود که رطب و یابس‌هایی را بافته و ناموجه ارائه کرده و این چهره محترم را از حیز انتفاع ساقط کردند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

598890