پاتوقِ انتخاباتی رادیو جوان/ماجرای «گپ تو» چیست؟

برنامه «گپ تو» رادیو جوان، با هدف راهنمایی و پاسخگویی به سوالات جوانان درباره موضوعات مربوط به انتخابات و تصمیم‌گیری‌های جمعی، نوجوانان را برای مشارکت فعال آگاه می‌سازد.
تصویر پاتوقِ انتخاباتی رادیو جوان/ماجرای «گپ تو» چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ریحانه بیرامی تهیه‌کننده برنامه "گپ‌تو" درباره این برنامه رادیویی اظهار کرد: این برنامه یک برنامه گفتگو محور است و ما به موضوعات مختلف شبکه های اجتماعی می‌پردازدیم که این برنامه رادیویی متشکل از میهمانان نوجوان و جوان است؛ همچنین در هر قسمت، به بررسی و پیرامون یک پست در فضای مجازی با کارشناس برنامه به گفت‌وگو و تبادل‌نظر می‌نشینیم.

بیرامی تهیه‌کننده برنامه «گپ تو» درباره جزئیات این برنامه توضیح داد: در این برنامه، سه دختر و سه پسر به عنوان نماینده نسل خودشان در برنامه شرکت می‌کنند که این افراد مخاطب آن پست در فضای مجازی هستند.

این تهیه‌کننده رادیویی به هدف اصلی برنامه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این برنامه، ایجاد شور، نشاط و انگیزه در گروه سنی نوجوان و جوان است و در زمان نزدیک به انتخابات که اکنون قرار داریم؛ قصد دارد نوجوانان را نسبت به موضوعاتی چون غرور ملی و شرکت در انتخابات و تصمیم گیری برای آینده و سرزمین خود و همچنین مشارکت در تصمیم گیری های جمعی آگاه کند و پاسخگوی سؤالات جوانان، پیرامون موضوعات مربوط به انتخابات و انتخاب اصلح باشد.

ریحانه بیرامی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان به لزوم امیدآفرینی به ویژه در نسل جوان و همچنین مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات تأکید داشتند و همچنین لزوم توجه به فرهنگ و علم در اسناد بالا دستی از جمله نقشه مهندسی فرهنگی کشور و سند جامع علمی کشور آمده است؛ به همین سبب برنامه گپ تو قصد دارد با ایجاد شور، نشاط و انگیزه مخاطبان خود را برای مشارکت در سرنوشت خود و کشور ترغیب کند تا جوانانی پویا، خلاق و امیدوار داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فراگیری شبکه‌های اجتماعی و اهمیت ساماندهی این فضا، برنامه "گپ تو" قصد دارد با یک گفتگوی دوستانه، نوجوانان را درباره موضوعات مطرح شده به چالش بکشاند.

برنامه "گپ تو" کاری از گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی جوان با مدیرت عباس رجب سلمانی و به تهیه‌کنندگی ریحانه بیرامی و با اجرای فاطمه امجدیان و با هماهنگی بابک شکری و گزارشگری محمد گراوند جمعه‌ها ساعت 12:30 روی موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

598521