معاون پارلمانی رئیس جمهور:

طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، در اولویت قرار می‌گیرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: پروژه‌های نیمه تمام در سفرهای استانی کارشناسی می‌شود و طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته‌اند، در اولویت قرار می‌گیرد.
تصویر طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، در اولویت قرار می‌گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در کاشان هدف از سفر خود به شهرستان آران و بیدگل را اطاعت به توصیه مقام معظم رهبری برای سفر مدیران و مسؤولان به مناطق و بررسی روند پروژه‌ها و مشکلات مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام در سفرهای استانی کارشناسی می‌شود و طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته‌اند، در اولویت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: این دولت به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب «دولت کار و فعالیت است» و پروژه‌های معتددی آماده بهره‌برداری است که به میمنت این ایام افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حسینی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها افتتاح پروژه برق بود و با توجه به کمبود برق منازل، صنعت و کشاورزی نیاز داریم که شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه توسعه ۱۵ پروژه را امروز شاهد بودیم که برق منطقه‌ای استان اصفهان آماده کردند، گفت: باید تلاش کنیم تا این تعداد افزایش یابد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بازدیدی که از نمایشگاه دانش بنیان داشتند در بحث ناترازی‌ها سخن گفتند و فرمودند در حوزه تبیین دستاوردها اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته است نه تنها عامه مردم بلکه خواص مردم هم خبر ندارند که متخصصان، نخبگان و زبدگان ما چه کارهای بزرگی انجام‌ داده‌اند.

حسینی تاکید کرد: امروز هم رئیس جمهور دستور دادند دو کارگروه تشکیل شود یکی به ریاست وزیر نیرو برای مسئله جبران کمبود برق و آب در کشور که به ویژه در فلات مرکزی کشور و مناطق کویری یک نیاز جدی است و دیگری در بخش سوخت که باید جبران شود در این مدت هم کارهای خوبی صورت گرفته که باید تبیین شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت درصدد آن است تا از شیو ه‌های تازه برای اتمام پروژه‌ها استفاده کند، در خصوص مولدسازی املاک و اموال متعدد و فراوانی در جای جای کشور داریم که مورد تعامل با پیمانکارانی که توانمند هستند، انجام می‌شود تا اتمام پروژه‌های عمرانی و رفاه بیشتر مردم را شاهد باشیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن مرحله سیزدهم انتخابات افزود: دولت در تلاش است تا با برگزاری انتخاباتی باشکوه مردم را در تصمیم گیری خود مورد حمایت قرار دهد و انتخابی سالم برگزار شود.

حسینی خاطرنشان کرد: دولت تلاش می‌کند و رقابت جدی است، برای هر کرسی ۴۵ نفر رقیب هستند و همه افرادی که احساس کردند، می‌توانند در این حوزه موثر باشند وارد میدان شدند، دولت تشویق کرده که همه گرایش‌ها، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امیدواریم انتخابات خوب و باشکوهی برگزار شود، تصریح کرد: دولت به بهترین وجه در خدمت مردم است و اولین انتخاباتی است که در این دولت برگزار می‌شود، مطمئن هستیم با تلاش دولت این دو انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان به بهترین صورت انجام می‌شود، چنانچه تاکنون شاهد مشارکت گسترده مردم در همه زمینه ها بودیم.

وی با اشاره به موقعیت کنونی کشور افزود: مسائل داخلی مهم که یک پشتیبان قوی برای نظام محسوب می‌شود در مجلس و مسائل منطقه و جهانی در هم گره خورده و تصمیمات مهمی در جهان گرفته می‌شود.

حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات جهانی گفت: در سال ۲۰۲۴ میلادی بالغ بر ۶۶ انتخابات جهان برگزار می‌شود، پارلمانی و ریاست جمهوری تقریبا نیمی از مردم دنیا در معرض رأی دادن هستند که اگر ۵۰ درصد نیز شرکت کنند حدو د ۲ میلیارد نفر از مردم کره زمین امسال پای صندوق‌های رای می‌آیند.

منبع: فارس

598780