واکنش اعضای شورای شهر مشهد به دیرکرد پرداخت حقوق کارگران :

بابت تاخیر در پرداخت عذرخواهیم/ چک برگشت خورده متعلق به دوره پنجم است

رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد امروز در یکصد و سومین جلسه علنی نسبت به دیرکرد پرداخت حقوق پرسنل و کارگران شهرداری مشهد مقدس واکنش نشان دادند.
تصویر بابت تاخیر در پرداخت عذرخواهیم/ چک برگشت خورده متعلق به دوره پنجم است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ابتدای این جلسه اظهار کرد:از همه کارگران برای دیرکرد در پرداخت حقوق عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه قشر کارگری با دریافت حقوق به زندگی و معیشت میپردازد عنوان کرد: مدیران شهری باید توجه داشته باشند که موضوع حقوق حیاتی ترین نیاز کارگران و همکاران ما در سطح مدیریت شهری بوده و باید از ایجاد چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

در ادامه این جلسه سید حسین علوی مقدم عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: مدیران شهری باید توجه می کردند تا برای پرداخت حقوق کارگران، پاکبانان و اتش نشانانی که در سرما و گرما به خدمت رسانی در شهر مشغول هستند باید اقدامات مطلوب تری انجام دهند.

وی با انتقاد از پرداخت حقوق معاونین و مدیران شهری گفت: انتظار می رفت قبل از پرداخت حقوق مدیران، فکری به حال پرداخت حقوق کارگران می شد اما با این حال از شهردار می خواهیم تا با تدبیر جدی از ایجاد این اتفاقات در ماه های اینده جلوگیری کند.

در ادامه این واکنش ها موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای شهر مشهد در این باره اظهار کرد: چک برگشت خورده ای که شهرداری را در پرداخت حقوق به مشکل انداخت مربوط به دوره گذشته بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با ابزار پوزش از کارگران و پاکبانان بابت دیرکرد پرداخت حقوق گفت: در جریان واریز حقوق یکی از بانک های خصوصی مشکلاتی را با برگشت چک برای شهرداری به وجود اورد که با پیگیری های حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس موضوع بررسی و توسط بانک اصلاح شد.

حاجی بگلو عنوان کرد: چک برگشت خورده متعلق به دوره پنجم بوده و برای درستی صحبت ما نیز می توان به امضا زیر آن چک برگشت خورده مراجعه کرد.

598364