برنامه ویژه منطقه آزاد؛

افزایش امکانات رفاهی مسافران و حجاج در فرودگاه چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای رفاه و آسایش بیشتر، گسترش چتر حمایتی و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران به ویژه حجاج برنامه‌های ویژه در فرودگاه چابهار در دستور کار قرار دارد.
تصویر افزایش امکانات رفاهی مسافران و حجاج در فرودگاه چابهار

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر مقدم امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور و با قدردانی از تلاش و زحمات پلیس در فرودگاه و تامین امنیت، اظهارکرد: سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی، گردشگران و مسافران بخاطر ارایه خدمات مطلوب و تامین امنیت و رفاه حاکم در فرودگاه رضایتمندی خوبی از پلیس و سایر دست اندرکاران دارند.

وی ادامه داد: می‌بایست تعاملات بین همکاران سازمان منطقه آزاد چابهار و پلیس فرودگاه بیشتر شود تا شاهد خدمات رسانی خوبی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: از مهمترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد چابهار تامین امکانات از طریق تامین زمین برای مجموعه پلیس فرودگاه، نیروهای سپاه و تامین کنندگان امنیت است و این از طریق تشکیل تعاونی مسکن قابل انجام است.

وی بر نزدیک تر شدن تعاملات پلیس با منطقه آزاد تاکید و خاطرنشان کرد: بزودی در موضوعات مختلف طی تفاهم‌نامه‌ای اقدام خواهد شد چون ما در کنار پلیس فرودگاه برای ایجاد امنیت جهت رفاه مردم هستیم و از این بابت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور نیز اظهار کرد: از کمک و همکاری‌های سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص تعامل و تامین برخی امکانات جهت رفاه مسافران تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سردار محسن عقیلی گفت: ساختمان پلیس فرودگاه چابهار توسط منطقه آزاد احداث شده که قابل تقدیر است.

وی از نگاه بلند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درخصوص تامین امنیت و مجموعه پلیس فرودگاه چابهار تقدیر کرد و افزود: امیدواریم برای تامین زمین جهت اسکان نیروهای پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی چاره اندیشی شود.

فرمانده پلیس فرودگاه چابهار نیز بیان کرد: از همکاری و مساعدت منطقه آزاد چابهار در خصوص روشنایی باند فرودگاه، ایجاد امکانات رفاهی قدردانی می‌کنیم.

دولت‌یار زنگنه ادامه داد: خدمات دهی به حجاج از کارهای جدید در فرودگاه چابهار بعد از سالها انتظار بود که با حمایت مسوولان بویژه منطقه آزاد چابهار شاهد ورود و خروج حجاج بودیم و این رضایتمندی مردم را به همراه داشت.

در این دیدار مدیران منطقه آزادچابهار، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، فرماندهی پلیس فرودگاه ایرانشهر نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا

574854