تنبیه بدنی خط قرمز آموزش و پرورش است

به دنبال انتشار مطالبی کذب، در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر نمود.
تصویر تنبیه بدنی خط قرمز آموزش و پرورش است

به گزارش سایت خبری پرسون، در این اطلاعیه آمده است: برخی از رسانه های معاند خارح از کشور در ادامه تلاش های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین گرامی؛ اقدام به انتشار فیلم هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشورهای دیگر و انتساب آن به مدارس ایران کرده اند. در این راستا برخی حساب های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران عزیز و بازنشر برخی فیلم های تنبیه بدنی مربوط به سال های گذشته نموده اند.

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی طی سال تحصیلی جاری،در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی گردیده و لغو ابلاغ شده اند.

تلاش خانواده بزرگ تعلیم و تربیت ایران اسلامی؛ ایجاد بستری شاد همراه با آرامش برای فرزندان ایران اسلامی است و در این راه معلمان ارجمند از کلاس تا وزارتخانه؛ در حال تلاش شبانه روزی و جهادی مقدس برای پیشرفت هستند.

دشمنان دانش و فرهنگ ایران عزیز باید بدانند عموم مردم نسبت به این اقدامات دشمنان که برای تخریب وجهه معلمین عزیز کشور صورت می پذیرد، هوشیاری دارند و علیرغم این تلاش های مذبوحانه، معلمان ارجمند جایگاه والایی نزد آحاد جامعه دارند.

منبع: صدا و سیما

574129