رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی در خاش

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش گفت: تلاش می کنیم با بازدیدهای مکرر و نشست‌های کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان شهرستان، نان با کیفیت در سفره‌های مردم بیاید و شاهد رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی باشیم.
تصویر رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی در خاش

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد کردی تمندانی صبح شنبه، در بازدید مشترک خود به همراه مسؤولان ادارات غله و جهاد کشاورزی و اعضای کارگروه آرد و نان خاش از برخی خبازی‌های سطح این شهر، افزود: برخی خبازی‌های خاش در سه نوبت پخت دارند و برخی نیز انبوه پز هستند و سهمیه آرد دریافتی شأن بیشتر از سایر واحدهای خبازی شهرستان است، بنابراین انتظار داریم این طیف از خبازی‌ها، نان با کیفیت و مطلوبی را برای شهروندان تأمین کنند.

وی اظهار کرد: در بازدیدهای مکرر و نشست‌های کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان خاش تلاش می‌کنیم تا نان با کیفیت در سفره‌های مردم بیاید و شاهد رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی باشیم.

‌کردی ادامه داد: با هرگونه موارد کم فروشی و یا عدم رعایت بهداشت و ساعت پخت نان و نبود کیفیت نان با خبازی‌های شهرستان برخورد خواهیم کرد و از بازرسان نیز انتظار داریم موارد تخلف را با جدیت به متصدیان واحدهای خبازی تذکر دهند و موارد تخلف نیز به استحضار آقای فرماندار هم برسد.

‌معاون برنامه ریزی فرماندار خاش با اشاره به اینکه صف‌های شلوغ و با جمعیت انبوه در مقابل خبازی‌ها را به مانند سابق نداریم، بیان کرد: شهروندان خاش از کیفیت پخت نان گلایه به حقی دارند، بنابراین با انجام بازدیدهای مستمر و مداوم و ارائه برنامه‌های آموزشی باید به رفع مشکلات کیفیت نان شهرستان کمک کنیم و این موضوع دور از انتظار و کار دشواری نیست.

‌کردی گفت: برخی موارد تخلف از طریق الکترونیکی و برخی موارد نیز با تشدید امور نظارتی و بازرسی میسر بوده و در کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان باید به دغدغه‌های مردم پاسخ دهیم.

‌وی گفت: کاهش سهمیه، تعطیلی یک‌ماهه و پرداخت جریمه نقدی در انتظار خبازی‌های متخلف است و در این موضوع، تمام اعضای کارگروه آرد و نان، بهداشت و تعزیرات و غیره پای کار هستند.

منبع: مهر

573995