فرماندار خاش:

انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود

فرماندار خاش در حاشیه نشست اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی خاش گفت: انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود و تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.
تصویر انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، صاحب گل صالحی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خاش بیان کرد: انتخابات آتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخات خبرگان رهبری در شهرستان‌های خاش، میرجاوه و تفتان در هشت حوزه فرعی و ۲۰۷ شعبه فعال شامل ۷۶ شعبه ثابت، ۱۳۱ شعبه سیار، ۶۶ حوزه شهری و ۱۴۱ حوزه روستایی در گستره حدود ۴۸ هزار کیلومتر مربع وسعت در ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود و تمام توان و تلاش اعضای هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیت بر رعایت اصل امانتداری و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.
فرماندار خاش ادامه داد: تاکنون نشست‌های مختلفی با علما، معتمدان، اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در حوزه انتخابیه خاش برگزار و بر اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حماسی مردم در صحنه تأکید شده است.
وی گفت: انتظار داریم همه اقشار جامعه در ۱۱ اسفند ماه امسال با حضور در صندوق های اخذ رأی علاوه بر حضوری حماسی در صحنه، وحدت، همدلی، انسجام ملی و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

منبع: ایرنا

586682