سکوتِ معنادار در مقابل فساد چای دبش /فاسدها از مسئولیت شان کنار بروند

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داد: نه در پیش گرفتن سکوت و نه بازی با الفاظ، هیچکدام نمی‌تواند بر واقعیت تاسفبار وجود شبکه مافیایی فساد سرپوش بگذارد.
تصویر سکوتِ معنادار در مقابل فساد چای دبش /فاسدها از مسئولیت شان کنار بروند

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون تحلیل هفته خود نوشت؛

وجود فساد اقتصادی در بدنه نظام اجرایی کشور نیز همچنان موضوع بحث افکار عمومی است، هرچند که عده‌ای خواهان فراموشی وجود شبکه فساد اقتصادی در واردات کالاهای اساسی از جمله چای هستند، کما اینکه تریبون‌های رسمی و هفتگی کشور سه هفته پس از افشای این حجم از فساد، همچنان مهر سکوت بر لب دارند ولی شواهد نشان می‌دهد که مافیای فساد اقتصادی همچون اختاپوس بر مجاری مختلف چنگ انداخته است.

در این ماجرا، نه در پیش گرفتن سکوت و نه بازی با الفاظ، هیچکدام نمی‌تواند بر واقعیت تاسفبار وجود شبکه مافیایی فساد سرپوش بگذارد و در عمل آنچه پیش می‌آید، تضعیف اعتماد مردم به مسئولین است که به شدت نظام را تهدید می‌کند و تکرار این قبیل سوء‌مدیریت‌ها به پشتوانه مردمی نظام آسیب وارد می‌کند.

برای مردم فرقی نمی‌کند که کدام دولت و چه کسانی مرتکب فساد شده و می‌شوند، آنچه مردم می‌خواهند اینست که اولاً افراد فاسد از مسئولیت‌هایشان کنار بروند و محاکمه و مجازات شوند و ثانیاً روش‌هایی اعمال شود که منافذ فساد که اکنون به کانال‌های فساد تبدیل شده، برای همیشه مسدود گردد.

منبع: جمهوری اسلامی

573866