مجتمع آموزشی شهید حسین علیمرادی در 1403 به بهره برداری میرسد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از روند تکمیل مجتمع آموزشی و شبانه روزی در حال ساخت شهید حسین علیمرادی بخش پیرسهراب بازدید کرد.
تصویر مجتمع آموزشی شهید حسین علیمرادی در 1403 به بهره برداری میرسد

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید ریگی به همراه مدیر امور اجتماعی سازمان، بخشدار پیرسهراب و کارشناسان فنی و زیربنایی منطقه آزاد از مجتمع آموزشی و شبانه روزی شهید حسین علیمرادی بخش پیرسهراب بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت پروژه و چگونگی پیشرفت قرار گرفتند.

ریگی در خصوص این پروژه آموزشی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش با انعقاد قرارداد 400 میلیارد ریالی با همکاری موسسه سید الشهداء، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان در احداث این پروژه مشارکت دارد.

این مجتمع در زمینی به متراژ 16500 متر مربع و 5500 متر مربع زیر‌بنا و 76 آیتم در حال ساخت می‌باشد که دارای ظرفیت 140 نفر خوابگاهی، استاد سرا، کارگاه های فنی و حرفه‌ای، سلف سرویس، سالن‌های مطالعه، سالن‌های اجتماعات و ورزشی که از بخش‌های مهم این مرکز است، می باشد و قابلیت پوشش دانش آموزان 57 پارچه آبادی را دارد.

وی همچنین با اشاره به سهم مشارکت سازمان در این پروژه تصریح کرد: در این پروژه مشارکتی و قرارداد صورت گرفته سهم سازمان 200 میلیارد ریال می‌باشد که‌ امید است با پیشرفت 85 درصدی در سال 1403 قابل بهره‌برداری گردد.

منبع: فرینا

548096