گردش پاییزی در باغ با باران‌های دلنشین

فصل پاییز با باران‌های دلنشین و درختان هزار رنگش هر فردی را وسوسه می‌کند تا در کوچه و خیابان‌های مملو از برگ‌های ملون قدم بگذارد و حس و حال متفاوتی را تجربه کند.
تصویر گردش پاییزی در باغ با باران‌های دلنشین

به گزارش سایت خبری پرسون، باغ راه فدک در غرب تهران یکی از مکان‌هایی است که جان می‌دهد برای پیاده‌روی پاییزی و گوش سپردن به صدای خش خش برگ‌های هزار رنگ. در این باغ‌راه که نام دیگر آن ایران زمین است، ۵ آبنما ساخته شده که هریک زیبایی خاص خود را دارند و با نورپردازی‌های انجام شده زیبایی‌شان در شب دوچندان می‌شود. وجود گونه‌های مختلف گیاهی پهن‌برگ مانند چنار، زیتون، تبریزی و نارون و همچنین درختان سوزنی‌برگ مانند سرو نقره‌ای و کاج، باعث شده که باغ‌راه فدک جلوه خاصی به‌ویژه در روزهای پاییزی و برفی به‌خود بگیرد. گیاهان پیچکی مانند پیچ امین‌الدوله، درختچه‌های زینتی و انواع گل‌های بنفشه، رز و نسترن در سراسر این بوستان به‌ چشم می‌آید که همواره از شادابی خاصی برخوردار است. وجود گونه‌های متنوع گیاهی و قرار گرفتن بر فراز بزرگراه، باغ راه فدک را به پس‌زمین‌های زیبا و جذاب برای عکاسی حرفه‌ای تبدیل کرده است.

* نشانی: شهرک غرب، بلوار خوردین، خیابان ایران زمین

* چرا اینجا برویم: چون زیبا، بکر و دوست‌داشتنی است و امکانات خوبی ازجمله باشگاه دوچرخه‌سواری و امکان اسکوترسواری دارد. امنیت مجموعه بالا و یک ایستگاه پلیس، شبانه‌روز در اینجا مشغول فعالیت است.

* مناسب گردش: خانوادگی

* امکان عکاسی: دارد

* امکانات رفاهی: دارد

* جای پارک: دارد

منبع: روزنامه همشهری

546014