سرکرده و اعضای یک باند پزشکان قلابی در زاهدان به دام افتادند

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند سازمان یافته به صورت غیر قانونی درخصوص عرصه پزشکی و موارد پزشکی بانوان فعالیت می کنند.
تصویر سرکرده و اعضای یک باند پزشکان قلابی در زاهدان به دام افتادند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند سازمان یافته به صورت غیر قانونی درخصوص عرصه پزشکی و موارد پزشکی بانوان فعالیت می کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان پس از چند ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات تخصصی اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی های مأموران مشخص شد، متهمان با تشکیلاتی سازمان یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیر قانونی می زنند و سرکرده باند که خود را با هویت جعلی معرفی می کند با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با مستند سازی از اقدامات مجرمانه متهمان، برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده و 2 نفر از اعضای این باند را در شهرستان زاهدان دستگیر کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه و غیر مجاز در بازرسی از محل؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم احتمالی از متهمان ادامه دارد و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می کند و با اقتدار با هرگونه بی نظمی و هنجار شکنی برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

545880