معرفی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان قطب آموزش ناباروری جنوب شرق کشور

معاونت آموزشی وزارت بهداشت مرکز درمان ناباروری مولود بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان را به عنوان قطب آموزش درمان ناباروری جنوب شرق کشور معرفی کرد.
تصویر معرفی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان قطب آموزش ناباروری جنوب شرق کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدکاظم مومنی اظهار داشت: با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان قطب آموزش ناباروری جنوب شرق کشور معرفی شد و امکان راه‌اندازی مرکز سطح دوم درمان ناباروری در زاهدان فراهم شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: بدین ترتیب تعداد مراکز درمان ناباروری سطح دو در سطح استان افزایش خواهد یافت و افراد علاوه بر مراکز ناباروری سطح سه، امکان دریافت خدمات را از مراکز سطح دو نیز خواهند داشت و دسترسی به مراکز ناباروری سهل‌تر خواهد شد.

وی افزود: پیش از این، متخصصین جهت شرکت در دوره‌های آموزشی در این خصوص مجبور به حضور در سایر شهرهای کشور بودند و به همین سبب استقبال از راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری شایان توجه نبود.

مومنی تصریح کرد: قرار است به زودی و پس از ارائه آموزش‌های لازم یک مرکز سطح دو درمان ناباروری در کلینیک عدالت زاهدان و یک مرکز هم در بیمارستان «ایرانمهر» سراوان راه‌اندازی شود.

منبع: تسنیم

533791